اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار دانلود نوحه های معروف

مداحی یه رفیق دارم که نامش حسینه حمید علیمی

مداحی شور زیبای حمید علیمی به یاد سید ذاکر یه رفیق دارم که نامش حسینه

خوش آن دل که دلدارش حسینه حمید علیمی

تموم زندگیم مال حسینه - دلم همواره دنبال حسینه

حمید علیمی - شب دوم محرم 98 -  هیئت مکتب الحسین

 

 

✦✦✧✧✪✧✧✦✦

دانلود فایل صوتی مداحی

متن نوحه یه رفیق دارم که نامش حسینه

یه رفیق دارم که نامش حسینه خوش آن دل که دلآرامش حسینه
تمومِ زندگیم مال حسینه سر و جونم به دنبال حسینه

نوش من نیشوُ مکن دورم از خویشوُ مکن
ای دوای دلِ من دورم از خویش مکن

 

با تو من زنده شدم خوش به حال اونی که شده مانوس حسین
خوش به حالِ هرکی رفت برا پابوسِ حسین 

دوست دارم هرچی دارم بشه فدای تو حسین
تا که اربعین بیام، توی بین الحرمین

حسین حسین حسین حسین
ای پادشه خوبان ای تاجِ سر زینب 

✦✦✧✧✪✧✧✦✦

دانلود نوحه یه رفیق دارم که نامش حسینه از حمید علیمی

✦✦✧✧✪✧✧✦✦

رفتی و شکستی تو از غم کمرِ زینب

خبر رسیده که زینب سوار محمل شد
گلوی شاه محیا یه تیغ قاتل شد

خبر رسیده که بوی سراب می آید
کنار روید که دارد رباب می آید

ای پادشهِ خوبان حسین داد از غمِ تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی

خبر رسیده که بوی ناله می آید
برای داغِ خراب سه ساله می آید

اگرچه باغ گل پر یاس و لاله ست اما نگاهِ باغبان سوی سه ساله ست

✦✦✧✧✪✧✧✦✦

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">