اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

آهنگ لالا اصغرم گل پرپرم با صدای حامد حاجیلی

آهنگ زیبا و سوزناک لالا اصغرم گل پرپرم با صدای حامد حاجیلی برای حضرت علی اصغر علیه السلام

لالا اصغرم گل پرپرم

گریه نکن پسرم یکمی تو بخواب روی دست من
مادر قربون لبای پر از ترکت همه هست من
دلبند رباب ای تشنه‌ی آب

 

 

متن نوحه لالا اصغرم گل پرپرم

لالا اصغرم گل پرپرم

گریه نکن پسرم یکمی تو بخواب روی دست من
مادر قربون لبای پر از ترکت همه هست من
دلبند رباب ای تشنه‌ی آب

بخواب مادر چشات و یکمی واسه‌ من روی هم بزار
عموت الآن می‌رسه جون من یکمی تو دوو بیار
آسمون ببار

لحظه لحظه ز غمت می‌میرم عزیزم که میری زهوش
شرمنده‌ام اشکیم ندارم که بگم پسرم بمون
تو نرو ز هوش
رفتی از برم باشه اصغرم

این و بدون توی خیمه‌ها مادرت از غصه جوون میده
نشسته با گریه گهواره‌ی خالیت رو هی تکون می‌ده
داره جوون می‌ده، از دور دیدمت باز بوسیدمت
که روی دست بابات بودی و اون طرف دیدم حرمله
نمی دونم که چی شد یه دفعه به گوشم هلهله
وای از حرمله، حرمله، حرمله

آرزو داشتم یه روز ببینم رو پای خودت راه میری
نه این که تو کوچه ها با سرت به روی نیزه راه بری
دلبند رباب، ای تشته‌ی آب

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">