اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی ای خوب من محبوب من با صدای پیام کیانی

مداحی استودیویی ای خوب من محبوب من میدونی کی قلبش برات میکوبه؟ من با صدای کربلایی پیام کیانی محرم 1402

نماهنگ محبوب من - کربلایی پیام کیانی - کربلایی پیام کیانی محرم 1402 هیئت جنت العباس (ع) کاشان

 

 

متن نوحه ای خوب من محبوب من

ای خوب من محبوب من
میدونی کی قلبش برات میکوبه؟ من
ای یار من سالار من
میدونی کی یک عمره دسوت داره؟ من

عشقم تویی جونم تویی
اسمی که خورده سردر خونم تویی
دارو و درمونم تویی
من با یکی خیلی خوشم اونم تویی

این دل که دارم
پر میزنه سمت حریم غرق نورت
کامل شکسته
قابل نداره باشه تقدیم حضورت

آقای من دین و دنیای من …

خیلی گرفتارم ببین
مشکل گشایی کن یل ام البنین
جان امیرالمومنین
اذنم بدم پیش تو باشم اربعین

ای دلبرم یا ذالکرم
یادم نمیره کربلا کنج حرم
درمون چشمای ترم
کاشکی بشه بازم بیام با مادرم

چشمامو بستم
حس کردم امشب زائر صحن و سراتم
حالم خرابه
ای مستجاب دعوه محتاج دعاتم

آقای من دین و دنیای من …

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">