اینستاگرام نوحه باران

مداحی مثل مادر جوون مرده برات گریه میکنم با نوای سید مهدی حسینی

دانلود صوتی مداحی مثل مادر جوون مرده برات گریه میکنم با نوای کربلایی سید مهدی حسینی محرم ۱۴۰۲ هیئت عشاق الحسین (ع) همراه با متن شعر نوحه

قطره به قطره گریه شرابه
میریزه از جام و مدهوش میکنه
فرموده معصوم قطره اشکت
برا تو جهنمو خاموش میکنه

مثل مادر جوون مرده برات گریه میکنم
پا به پای همه گریه کنات گریه میکنم

 

 
دانلود

 

متن نوحه مثل مادر جوون مرده برات گریه میکنم

قطره به قطره گریه شرابه
میریزه از جام و مدهوش میکنه
فرموده معصوم قطره اشکت
برا تو جهنمو خاموش میکنه

مثل مادر جوون مرده برات گریه میکنم
پا به پای همه گریه کنات گریه میکنم
من از اون موقعی که شنیدم آقا گفتی
انا قتیل العبرات گریه میکنم

گریه گریه میتونه حالمو بهتر کنه
خدا نسل گریه کن هاتو بیشتر کنه
الهی خدا به حق اشکای زینب
رزق اشک چشم ما رو چند برابر کنه

قطره به قطره اشک برا تو
پاکم از معصیت و گناه میکنه
فرموده معصوم موقع روضه
جد ما تو چشماتون نگاه میکنه

دارم همراه تموم کائنات گریه میکنم
ببری یا نبری کرب و بلات گریه میکنم
تو خودت گفتی که زخمای تنت خوب میشه
تا مرهمی بشم برات گریه میکنم

گریه گریه میتونه حُذ و زهیرم
منو نزدیک تو و جدا ز غیرم کنه
من برا آخرتم چیزی ندارم جز این
گریه ها که آخر عاقبت به خیرم کنه

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">