اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف نماهنگ محرم

مداحی حسینم بدون تو اون خاک و خون حاج محمود کریمی + متن نوحه

دانلود صوتی نوحه حسینم بدون تو اون خاک خون با نوای حاج محمود کریمی

حسینم بدون تو اون خاک و خون تو آتیش به قلب خدا می زنی …یه روزی میاد غریب غریب توی خاک و خون دست و پا میزنی …

دانلود صوت مداحی

لینک دانلود 1      لینک دانلود 2

 

 

 

متن نوحه

صدا زد علی که بیرون برن

بمونن کنارم بنی فاطمه

فقط این میون کسی که باید

با اینها بمونه علمدارمه

 

اباالفضل من علمدار من 

تمام سپاه حسین و حسن 

بیا مهجبین کنارم بشین

بده جان بابا یه قولی به من 

بزار دستاتو ، تو دست حسین

همه هستی توست هست حسین

تو تنهایی اش … تو اون تشنگی ش

امیدش به دست تو بسته حسین 

 

ابالفضل من … علمدار من …

امیدم به دست تو پهلوون ….

یادت باشه کار به هرجا رسید

تا آخر کنار حسینم بمون …

 

ابالفضل من … علمدار من …

نذاری به عشقت جسارت کنند

نذاری یه وقت تا تو زنده ای

همین کوفیا خیمه غارت کنند

 

ابالفضل من … علمدارمن …

یادت باشه آب آبروی توه

یادت باشه که خود فاطمه

تو اون لحظه ها روبروی توه

 

ام البنین داشت می شنید این حرفا رو می زد علی …

حسینم بدون تو اون خاک و خون

تو آتیش به قلب خدا می زنی …

یه روزی میاد غریب غریب

توی خاک و خون دست و پا میزنی …

 

بگو دخترات ، محیا بشن …

که کعبه نی از دشمنا میخورن

تو اون ازدحام میاد خواهرت

سرت رو جلوش از قفا می برن ….

 

بحق الحسین الهی العفو …..

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱۰)

  1. خانه آباد آباد استفاده کردیم .آرامش این دنیاوآن دنیا فقط ایشاننده بس.یا علی

  2. محمد رضا غفاری

    اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">