اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

مداحی زائرالحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی زائر الحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه با صدای حاج مهدی رسولی

 

دانلود صوت مداحی زائرالحسین

دانلود

 

متن نوحه زائرالحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه

زائرالحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه

من زار اباعبدالله زار الله فی عرشه

جان بلا دیده منم گریه خندیده منم

یار پسندیده منم یار پسندید مرا

پسندیده یکی دیوونه باشه

یکی چایی ریزه این خونه باشه

پسندیده که ما سینه زنش شیم

عزادار غم پیراهنش شیم

زائرالحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه

من زار اباعبدالله زار الله فی عرشه

زیر پای سینه زنها بال جبرئیلان فرشه

من زار اباعبدالله زار الله فی عرشه

غیر هوای حرمش

غیر غبار قدمش

غیر نگاه کرمش

هیچ مپرسید مرا

یار پسندید مرا

پسندید یکی با کاسه آب

بشه سقای نوکرهای بیتاب

پسندیده یکی که مبتلا شه

پای دیگ اجاق روضه باشه

زائرالحسینه هر کی چشمش توی روضه تر شه

من زار اباعبدالله زار الله فی عرشه

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. درود خدا بر شما

    من هم مثل شما ی کوچولو نوکری میکنم اگه قبول بشه انشاءالله

    یکی از افتخاراتم اینه ک از سینه زنی شما برا مجالس شما استفاده میکنم 

    هزار آفرین بر شما با این لحن زیباتون خدا رحمت کنه امواتتونو

     

     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">