اینستاگرام نوحه باران

دانلود مداحی حاج امیر کرمانشاهی برای جاماندگان پیاده روی اربعین 99

دانلود مداحی های حاج امیر کرمانشاهی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی

گلچین بهترین مداحی و نوحه حاج امیر کرمانشاهی برای پیاده روی اربعین 99 ، دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود مداحی پیاده میام جاده به جاده نجف تا کربلا عشقه حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

پیاده میام جاده به جاده نجف تا کربلا عشقه

میدونی که راه خیلی زیاده همین خستگیا عشقه

عشقه چشای خیس زائرا عشقه

عشقه چایی داغ موکبا عشقه

امسال که بیام کربلا سلام میدم یاد پدر مادرم

امسال یه سلامم میدم به نیت برادر و خواهرم

امسال یه سلامم میدم به نیت مدافعان حرم

 

دانلود مداحی در به درم جاییو ندارم دیگه برم امیر کرمانشاهی

دانلود

این تقاص کدوم گناهه
میدونی چند وقته چشم به راه

این تقاص کدوم گناهه
همه شبم سیاه هم روزم سیاه

میگم کربلا میگن که راها بستست
میگم امام رضا میگن رواقا بستست

دربه درم جایی و ندارم دیگه برم
دربه درم کسی نیست دست بکشم روی سرم

دانلود مداحی ندیدم حرمو خیلی وقته امیر کرمانشاهی

دانلود

ندیدم حرمو خیلی وقته

به خدا که برام خیلی سخته

اونی که بی حسینه چی داره

اونی که تو رو داره خوشبخته

همه حسرتم یک زیارته

به خدا برام این سعادته

دانلود مداحی سلام عزیز فاطمه امیر نشعتین حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

سلام عزیز فاطمه امیر نشعتین
تپش تپش دلم میگه امیری یا حسین

تا کی باید تو حسرت یه نیم نگات باشم
یعنی میشه که اربعین پایین پات باشم

یه ساله چشم به راه ماه ماتمت بودم
در انتظار مشکی محرمت بودم

دانلود مداحی این لشکر سپاه عشقه حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

این لشکر سپاه عشقه جان بر کف به راه عشقه

پیراهن سیاه روضه سلاح عشقه

وای حرم ال الله وطن من

وای این لباس مشکی کفن من

می پوشم کفن با عزت سر میدم برای زینب

چی بهتر از اینکه باشم فدای زینب

دانلود مداحی میرسیم یا نه کی میدونه ما رو باز سلطان میرسونه حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

دوباره فکر و خیال یه دنیا حرف سوال

دوباره دل شوره های هر سال

میرسیم یا نه کی میدونه

ما رو باز سلطان میرسونه

صحن گوهر شاد یادتونه یا نه

راستی اربعین داره میاد و

خط بکشه رو اسم ما مبادا

یا مرگ یا کرب و بلا کدومش هر چه بادا

دانلود مداحی بمونی پا به پام فکرشم نمی کردم حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

بمونی پا به پام فکرشم نمی کردم

بهم بگی بیام فکرشم نمی کردم

وقتی که بغضمو میبینی تو چشام

گریه کنی برام فکرشم نمی کردم

من همه زندگیم شده تو دیگه فقط میخوام خودتو

تو شدی عمرم و نفسم

از غم و حسرت دوری نگو واسه من از صبوری نگو

بذار فقط بهت برسم

دانلود مداحی دستم نمیگردد هرگز کوتاه از پرچم سرخ یا ثارالله حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

دستم نمی گردد هرگز کوتاه از پرچم سرخ یا ثارالله

من با همین پرچم روز محشر دور تو میگردم ان شاء الله

ای سالار همه شهیدان نفسی لک الفدا حسین جان

بر لبم نشسته آه و ناله و افسوس

کی من شکسته دل رَوم حرم پابوس

خوش به حال عاشقت چه قسمتی دارد

اربعینِ کربلا چه لذتی دارد

بر مشامم می رسد هر لحظه بویش

بر دلم ترسم بماند آرزویش

دانلود مداحی حاج امیر کرمانشاهی کربلایی شدن به کربلا رفتن نیست

دانلود

کربلایی شدن به کربلا رفتن نیست

کربلایی شدن فقط سفر با تَن نیست

کربلایی شدن ضریحو بوسیدن نیست

کربلایی شدن فقط حرم دیدن نیست

کربلایی یعنی کلامت حسینی

یعنی مرامت حسینی

دانلود مداحی شور عشقت به سرم افتاد حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

شور عشقت به سرم افتاد این دنیا از نظرم افتاد

تو دل بردی از من از روزی که چشمم به حرم افتاد

میدونم که تو حواست هست

به حال من که نرم از دست

عاقبت بخیری یعنی اربعین کربلا باشی

عاقبت بخیری بین دسته زائرا باشی

عاقبت بخیری یعنی حسین

دانلود مداحی دلتنگی برام کابوسه رویای شبام کابوسه حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

دلتنگی برام کابوسه رویای شبام کابوسه
دل تو دلم نیست باشه آقا من صبورم
پیش رفیقام باز شکسته شد غرورم از تو دورم

پره اشک رو چشمامون دیدی رفتن رفیقامون
میون این همه زائر دیدی آخر نشد جامون
باز جاموندم و آقا کمک آقا کمک

دانلود مداحی خواب شبم کربلا تاب و تبم کربلا حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

سینه زنا با هم دیگه دارن قرار نوکری
تو روضه هات آقا چه خوبه روزگاره نوکری
همیشه دوست دارم برات دمه غروب گریه کنم
همه ی سعی ام همینه واسه تو خوب گریه کنم

پره یه تصویره قاب لحظه های من
کاش برسه اقا تا حرم صدای من
خواب شبم کربلا تاب و تبم کربلا
وقتی که از تو دور میشم راه نجات کربلا
سپری میشه عمر من با خاطرات کربلا

دانلود مداحی سلام ای جان جهان حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

سلام ای جان جهان  سلام ای راحت جان
سلام ای کعبه ی دل  سلام ای روح اذان

ای نام تو شور شیرین سینه زنان
میخانه میخانه ، پیمانه پیمانه
نام تو را بردم دیوانه دیوانه

ای عشقت آغاز و پایانم
ای جانم ای جانم ای جانم ای جانم

دانلود مداحی کتیبه و پرچم سیاه علامتای دسته ها حاج امیر کرمانشاهی

دانلود

کتیبه و پرچم سیاه علامتای دسته ها

سینه زنا گریه کنا چایی ریزا تو تکیه ها

همه میخونن یک صدا سلطان کربلا

حرارت نفسمی حسین حسین حسین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

  1. بی تو کویر خشک و خالیم

    خدا تون بده بهتون براتون عالیه دستم مداحی ها تون هم خیلی خوبه 

    خدا خیرتان بده✋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">