اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

مداحی تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم با صدای حاج مهدی رسولی

 

دانلود صوت مداحی تو این دنیا من تو رو دارم

دانلود

 

متن نوحه تو این دنیا من تو رو دارم

تو این دنیا من تو رو دارم
بهت خیلی خیلی بدهکارم

بذار عالم همه بدونن من ، دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

کمم اما عاشقت هستم
بهت خیلی خیلی وابسته ام

به غیر از تو من کیو دارم ،دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم

منم عبد هستی تو شاه من
تویی آقا تنها پناه من

تویی عشقم جانم تویی یارم
دوست دارم، دوست دارم

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

  1. عالی بود انشاالله این مداحی پایدار بماند 

    میشه پس زمینه این مداحی رو بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">