اینستاگرام نوحه باران

مداحی به خونه برگردیم خونه آغوش حسین مگه نه سید رضا نریمانی

دانلود صوتی مداحی استودیویی به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه با صدای سید رضا نریمانی

 

دانلود صوت مداحی به خونه برگردیم

دانلود

 

متن نوحه به خونه برگردیم سیدرضا نریمانی

به خونه برگردیم خونه آغوش حسین مگه نه

به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه

من ویرونه اربعین میرسم خونه

بده سامونم دیگه توی خونه میمونم

حسین حرف مادر پدر بزرگامون بود

حسین قبل از این دنیا دین و دنیامون بود

به خونه برگشتم مگه میشه پام به هیئت نرسه

به خونه برگشتم نمیشه دلم به خیمه ات نرسه

مگه از سنگه چه کنم باز دلم تنگه

مهربون ارباب یا حسین دلمو دریاب

حسین خونه مادریم هیئته والله

حسین همه ی نوکریم هیئته والله

حسین لحظه ی دلبریم هیئته والله

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲۲)

  1. رفقا دید شکرنعمت نکردیم ازمون گرفتن!ماهی تا تو آبه قدر آبو نمیدونه وقتی از آب بیرون میفته می‌فهمه چه خبرشده

  2. واقعا عالی

    هرچه بیشتر دل تنگ بشیم زودتر می‌خرن

    این مداحی واقعا احساس نیاز ایجاد میکنه😭😭

  3. نوکر امام حسین ❤️🌹

    یاحسین با تمام گناهانم بذار یک بار دیگه بیام خونه 😭

    دلم برات تنگ شده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">