اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی دانلود نوحه های معروف

دانلود صوتی مداحی هوای حسین هوای حرم هوای شب جمعه زد به سرم

دانلود صوتی مداحی هوای حسین هوای حرم هوای شب جمعه زد به سرم با صدای مداحان مشهور

دانلود مداحی زیبا و سوزناک هوای حسین هوای حرم با صدای حاج مهدی رسولی، حاج حسین سامانی، عبدالرضا هلالی + نسخه استودیویی مداحی با تنظیم دیجیتال

 

دانلود مداحی هوای حسین هوای حرم هوای شب جمعه زد به سرم با صدای حاج حسین سامانی

مداح: حاج حسین سامانی

نسخه استودیویی با تنظیم دیجیتال

دانلود

 

هوای حسین هوای حرم
هوای شب جمعه زد به سرم

روانه شوم به سوی ضریح
بگیری اگر زیر بال و پرم

به زیر علم قدم به قدم
روانه شدم رو به سوی حرم

بدون حسین بدون جنون
خدا چه شود آخر عاقبتم

حسین آقام حسین آقام

بده صدقه به راه خدا
بده شب جمعه تو کرب و بلا

نفس نزنم نفس نکشم
بدون تو یا سید الشهداء

لباس غمت به قامت من
صدا زدن تو عبادت من

دانلود مداحی هوای حسین هوای حرم هوای شب جمعه زد به سرم با صدای حاج مهدی رسولی

مداح: حاج مهدی رسولی

دانلود

 

دانلود مداحی هوای حسین هوای حرم با صدای عبدالرضا هلالی

مداح: عبدالرضا هلالی

دانلود

 

مداحی استودیویی هوای حسین هوای حرم با تنظیم دیجیتال

مداح: ناشناس

نسخه استودیویی با تنظیم دیجیتال 

دانلود

 

متن نوحه هوای حسین هوای حرم

هوای حسین هوای حرم
هوای شب جمعه زد به سرم

روانه شوم به سوی ضریح
بگیری اگر زیر بال و پرم

به زیر علم قدم به قدم
روانه شدم رو به سوی حرم

بدون حسین بدون جنون
خدا چه شود آخر عاقبتم

حسین آقام حسین آقام

بده صدقه به راه خدا
بده شب جمعه تو کرب و بلا

نفس نزنم نفس نکشم
بدون تو یا سید الشهداء

لباس غمت به قامت من
صدا زدن تو عبادت من

اگر بشود به لطف شما
زیارت شش گوشه قسمت من

حسین آقام حسین آقام

دلم زغمت شکسته شده
زدوری تو زار و خسته شده

که رشته ی دل ز روز ازل
به پای ضریح تو بسته شده

چه موی کنان به سینه زنم
به غصه و داغ تو سر شکنم

خوشم که شود به لحظه ی مرگ
لباس سیاه شما کفنم

حسین آقام حسین آقام

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">