اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی قدیمی حاج محمود کریمی برای امام رضا - ز زهر جفا پاره شد جگر من

دانلود صوتی مداحی قدیمی ز زهر جفا پاره شد جگر من با صدای حاج محمود کریمی

مداحی قدیمی حاج محمود کریمی برای شهادت امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی ز زهر جفا

دانلود

 

متن نوحه ز زهر جفا پاره شد جگر من از محمود کریمی

ز زهر جفا پاره شد جگر من نازنین پسر من

کی رسی به بر من ای جوادم

سرم بر زانویت بگذار

رفته تاب و قرار از دل من امشب

نغمه دارم بر لب یاد عمه زینب ای جوادم

لرزه بر تن دارم و لعل لب خاموش

گر نیایی ای عشق من میروم از هوش

نازنین مهجبین همچو جدم روی خاک سر گذارم من

تشنه مانند حسین جان سپارم من

شده قاتل من نه زهر کینه

کوچه های مدینه زخم روی سینه کشته من را

میان آتش شعله ورم

من کجا ببرم مادرم پشت در

پیش چشم حیدر

میزده بال و پر ای خدایا

مادر افتاد از نفس آه و واویلا

نغمه ام این است و بس آه و واویلا

مادرم کاش سیلی عدو بر رخم میخورد

کاش فرزندت رضا جای تو میمرد

درب حجره بسته و من تک و تنها

مانده چشم من به راه ای گل بابا

نازنین، مهجبین، من به قربان تو و طاق ابرویت

رأس بابا را بگیر روی زانویت

همچو جدم روی خاک سر گذارم من

تشنه مانند حسین جان سپارم من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">