اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم حاج محمود کریمی

دانلود صوتی مداحی میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم با صدای حاج محمود کریمی

مداحی ماندگار و قدیمی حاج محمود کریمی برای شهادت امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی میخوام برم به مشهد

می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

دانلود

 

متن نوحه مخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

هر چی بخوای خدا میخواد

هر چی خدا بخواد همونه

وقتی میام تو حرمت دلم توو حرمت میمونه

خدا میخواد نگاه تو امید آخرم باشه

خدا میخواد که دست تو سایه رو سرم باشه

میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

روز محشر امیدمه بیای دست منم بگیری

تا خدا هست هلاکتم آقا روتو ازم نگیری

از آتیش محبتت محاله دل بریدنم

امیری و اسیرتم یه شب بیا به دیدنم

با عشق چشات چشامو رو هم میذارم

به جز در خونه تو کجا دارم که برم

میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

حاجته من جوابته صدات درد دل خرابه

من با صدات آروم میشم دلم منتظر جوابه

بابام می گفت تو زندگی دلخوشی مون امام رضاست

شیعه غریب نمیمونه رضا غریب الغرباست

از حرمت با رفقام پر میکشم تا نشعتین

نبض دلت تو بغضمه به عشق تو میگم حسین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">