اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه حاج محمود کریمی برای شهادت امام رضا

دانلود مداحی بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه با صدای حاج محمود کریمی

مداحی زیبای حاج محمود کریمی برای امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه

بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه

جون هر چی مرده هیچ کسی امام رضا نمیشه

با دل خداییم اگه مست ساقیم

اگه سینه چاک ابوالفضلم اگه کربلاییم

همه اینا کرم امام رضاست

برکت حرم امام رضاست

دانلود

متن نوحه بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه

بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه

جون هر چی مرده هیچ کسی امام رضا نمیشه

با دل خداییم اگه مست ساقیم

اگه سینه چاک ابوالفضلم اگه کربلاییم

همه اینا کرم امام رضاست

برکت حرم امام رضاست

قبله خراسان حاکم سراسر جهانی

بانی تموم بزم روضه های شیعیانی

اگه سینه میزنم اگه گریه می کنم

اگه تو محرم و فاطمیه مشکی میشه پیرهنم

به خاطر مدد امام رضاست روزی بی عدد امام رضاست

همه اینا کرم امام رضاست

برکت حرم امام رضاست

اومده دوباره این فقیر پا برهنه تو

دنبال غبار کاشیای صحن کهنه تو

این همه شور و نوا روضه ها و گریه ها

این همه شهید به خون خفته زائرای کربلا

همه صدقه سر امام رضاست بسته به نظر امام رضاست

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">