اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم حاج محمود کریمی

دانلود مداحی شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم با صدای حاج محمود کریمی

مداحی زیبای حاج محمود کریمی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم

تو قبلگاه دنیا و حج فقرایی
کرب و بلای دلها و کانون شفایی
تو امام رضایی

شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم
شدم نذر مادری از بچگی برات فدایی بودم

یا سلطان سلطان دلهایی
یا سلطان مجنونم و لیلایی

دانلود

متن نوحه تو قبلگاه دنیا و حج فقرایی

تو قبلگاه دنیا و حج فقرایی
کرب و بلای دلها و کانون شفایی
تو امام رضایی

شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم
شدم نذر مادری از بچگی برات فدایی بودم

یا سلطان سلطان دلهایی
یا سلطان مجنونم و لیلایی

بیاد پنجره فولادت چشم من میباره
حال و هوای صحنت رو هیچ جایی نداره
سینه بی قراره

بیاد گوشه نگات روز ازل دلم رضا آباده
دخیل دستای من آقا روی پنجره فولاده
دلش مهمون خداست تا به ابد هر کی به تو دل داده

من آقا غلامم و آقایی
یا سلطان مجنونم و لیلایی

میون حجره یِ در بسته میشنوم صداتو
می گیره مادر تو زهرا خون رو لباتو
اشکای چشاتو

سرت روی دامنِ دُردونتِ ولی دلت میسوزه
شرارهِ گنج دلت آقای من بهونه هر روزه
غم جد تشنه لب تو جون تو خاطره جانسوزه

رو نیزه سر امام تشنه
پر خونه تنش با تیر و دشنه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. محمد صالح سابکی.

    من همیشه مداحی های حاج محمود کریمی را گوش می‌دهم.

    در هیئت هم می‌خوانم.

     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">