اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

مداحی شاه پناهم بده خسته راه آمدم غرق گناه آمدم حاج محمود کریمی

مداحی شاه پناهم بده خسته راه آمدم غرق گناه آمدم با صدای حاج محمود کریمی

مداحی زیبا و ماندگار حاج محمود کریمی برای شهادت امام رضا علیه السلام ماه صفر 95

 

دانلود صوت مداحی دامن آلوده و بار گناه آورده ام

دانلود

 

متن نوحه دامن آلوده و بار گناه آورده ام

دامن آلوده و بار گناه آورده ام

در بساطم گر چه اهی نیست اه اورده ام

هر که بودم هر که هستم بر کسی مربوط نیست

بر امام مهربان خود پناه اورده ام

شاه پناهم بده خسته راه امدم غرق گناه آمدم

هر که ارد تحفه ای محضر مولای خود

من دو دست خالی و کوه گناه اورده ام

در کرم شه را گدا باید گدا را نیز شاه

من گدا دست گدایی سوی شاه اورده ام

بر کبوتر های صحنت هدیه ناقبلیست

گندم اشکی که در این بارگاه اورده

ناله ام در سینه اشکم در بصر سوزم به دل

نامه ای چون دود اه خود سیاه اورده ام

شاه پناهم بده خسته راه آمدم غرق گناه آمدم

ذره بودم زائر شمس الشموسم کرده اند

قطره ای بودم به این دریا پناه اورده ام

گر چه هستم قطره ای نا چیز یک دریای اشک

هدئیه بر مولای خود روحی فداه اورده ام

هر فقیری هست دست خالی اش سرمایه اش

من فقیرم دست خالی را گواه اورده ام

شاه پناهم بده خسته راه امدم غرق گناه امدم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">