اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه ترکی نوحه ترکی

دانلود مداحی ترکی حاج مهدی رسولی برای امام رضا - غریبه یاس ساخلیان اولماز

مداحی سوزناک ترکی حاج مهدی رسولی برای شهادت امام رضا (ع) - بیر وطن سیز غریبه هچ آغلیان اولماز غریبه یاس ساخلیان اولماز

 

دانلود صوت نوحه ترکی مهدی رسولی برای امام رضا

بیر وطن سیز غریبه هچ آغلیان اولماز

غریبه یاس ساخلیان اولماز

جان یتیشدی دوداغما بال و پرم یوخ

دور و بریمده یاوریم یوخ چتین گونومده مادرم یوخ

دانلود

 

نوحه ترکی مهدی رسولی ، دهه پایانی صفر 95 ، شهادت امام رضا علیه السلام

متن نوحه من غریبم نمونده هیچ کسی کنارم

من غریبم نمونده هیچ کسی کنارم

میسوزه قلب بیقرارم یه دنیا غم تو سینه دارم

یاس زهرا که از جفای زهر مأمون

میون حجره مثل بارون

میریزه از لبای من خون

مثل شمعی همش دارم آب میشم

من ز سوز عطش دارم آب میشم

خون رو لبها واویلا واویلا واویلا

اشک تو چشما واویلا واویلا واویلا

بیر وطن سیز غریبه هچ آغلیان اولماز

غریبه یاس ساخلیان اولماز

جان یتیشدی دوداغما بال و پرم یوخ

دور و بریمده یاوریم یوخ چتین گونومده مادرم یوخ

آیریلخدن اورک یانیر آی ننه آی ننه

گل بوگون سن منه دی لای لای ننه

سیندی سوزان واویلا واویلا واویلا

دیل یاراسینان واویلا واویلا واویلا

باقلانیبدی راه نفس سارالمشام من

حسرتینن قوجالمیشام من

بستر غمده قالمیشام من

یاد ساللام قانینا غرق اولان امامی

هلهله قوم ظلامی

غارت و تاراج خیامی

عالمین گولشنی نیه سولمادی

اوندا که جدیمه کفن اولمادی

عمه تنها واویلا واویلا واویلا

لشکر اعدا واویلا واویلا واویلا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">