اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی رضا جان کبوتر حرم تو هستم با صدای حاج میثم مطیعی

دانلود صوتی مداحی رضا جان کبوتر حرم تو هستم با صدای حاج میثم مطیعی

مداحی قدیمی و زیبای میثم مطیعی برای شهادت امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی رضا جان کبوتر حرم تو هستم

دانلود

 

متن نوحه رضا جان کبوتر حرم تو هستم

قلب ما قدمگاهت شیدای روی ماهت

مائیم همه غلام خانه زاد تو

شکسته بغضمان به یاد تو

به یاد گریه جواد تو

رضا جان کبوتر حرم تو هستم

قلب ما قدمگاهت شیدای روی ماهت

مائیم همه غلام خانه زاد تو

شکسته بغضمان به یاد تو

به یاد گریه جواد تو

رضا جان کبوتر حرم تو هستم

کعبه اهل ولا یا علی موسی الرضا

این دل ز غربت تو غصه ها دارد

دوباره مجلس عزا دارد

هوای مشهدالرضا دارد

رضا جان کبوتر حرم تو هستم

سوی تو پر زد دلم شد کبوتر حرم

خاکت تمام آبروی ایران است

قرار جان اهل ایمان است

ولی ما هم از خراسان است

رضا جان کبوتر حرم تو هستم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">