اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی با آب سقاخانه ات سرمستی من میثم مطیعی برای شهادت امام رضا

دانلود مداحی ذکر تو ای جان جهان شد هستی من با آب سقاخانه ات سرمستی من با صدای حاج میثم مطیعی

مداحی زیبای میثم مطیعی برای شهادت امام رضا علیهالسلام

 

دانلود صوت مداحی با آب سقاخانه ات سرمستی من

دانلود

 

متن نوحه با آب سقاخانه ات سرمستی من

ذکر تو ای جان جهان شد هستی من

با آب سقاخانه ات سرمستی من

تجدید بیعت می کنیم با این ضریح با صفا

با ذکر یا مولا رضا

افتاده تصویر ضریح در اشک چشمان ترم

دل میشود یک تکه از آیینه کاری حرم

مولا علی موسی الرضا

آرد نسیمی هر سحر عطر حرم را

سوی خراسان میبرد هر دم دلم را

شکر خدا که آمدم دل را سپردم عاقبت

دست امانت داریت

چون کودکی گم میشوم در این شلوغی حرم

تا بار دیگر خویش را در خلوتی پیدا کنم

مولا علی موسی الرضا

چشم و چراغ شهر ما مرد خدا بود

او که تمام هستی و عشقش رضا بود

ورد زبانش یا رضا

آرام جانش یا رضا

ذکر نهانش یا رضا

عهد و وفایش با رضا

مهر و ولایش با رضا

شادیش از او بود  و هم

روز عزایش با رضا

مولا علی موسی الرضا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">