اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی دانلود نوحه های معروف

مداحی دلم شده زائر دوباره مثل کبوترم با صدای حاج میثم مطیعی

دانلود صوتی مداحی دلم شده زائر دوباره مثل کبوترم با صدای حاج میثم مطیعی

مداحی زیبا و ماندگار میثم مطیعی برای ایام شهادت حضرت امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی دلم شده زائر، دوباره مثل کبوترم

دانلود

 

متن نوحه دلم شده زائر دوباره مثل کبوترم

دلم شده زائر، دوباره مثل کبوترم

نداره راهی جز به سوی مشهد سوی حرم

آقا حرم آرزوی ماست

حج فقراست عرش خداست

آهویی دلشو به تو داد

اومده سوی باب الجواد

خونه کریم داره نشون

همیشه با گدای زیاد

پشت در خونه ات دوباره نشسته یک گدا

در میزنه سائل ادخل یا امام رضا

آه حرم بوی عطر و عود

این اذن ورود لطف تو بود

تا حرم دلمو کشیده

کسی این جور آقا ندیده

در نبسته به من همیشه

آقا آبرومو خریده

حسین وای حسین وای

حجره در بسته به روی خاکا گذاشته سر

مسافری اومد از مدینه با چشای تر

آه سرش بر پای پسر

قلب شعله ور شد نوحه گر

نوحه خوان شد امام غریب

یاد روضه ابن شبیب

خیمه گاه پر از آتش

قتلگاه پر از بوی سیب

حسین وای حسین وای

ای شاه کرم روزیم کن بازم برم

سینه زن فقط آرزوشه تو حرم بشینه یه گوشه

خوش به حال اونی که ضریح تو روبرو شه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">