اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی دانلود نوحه های معروف

مداحی دلم تنگ ایوان طلای توست با صدای حاج میثم مطیعی

دانلود مداحی دلم تنگ ایوان طلای توست با صدای حاج میثم مطیعی

مداحی قدیمی، زیبا و ماندگار میثم مطیعی برای شهادت امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی دلم تنگ ایوان طلای توست

دانلود

 

متن نوحه دلم تنگ ایوان طلای توست

یکی با رویای حج آمد حاجت گرفت و برگشت

یکی با پای فلج آمد حاجت گرفت و برگشت

یکی دیگر از تو می خواهد لیاقت شهادت

یکی می گوید شفاعت کن مرا آقا قیامت

یکی که من باشم و عمریست نیامده زیارت

دلم تنگ ایوان طلای توست

نه تنها سرم خاک پای توست

که من هر چه دارم برای توست

مرا زائرت کن خدایی کن

کبوتر کن آقا هوایی کن

اگر شد مرا کربلایی کن

رضا جانم ای رضا جانم

رضا جانم ای رضا جانم

دلم از باب الجواد آمد تا آبرو بگیرد

کنار حوض گوهرشادت آمد وضو بگیرد

چه میشد چون کودکی هایم دوباره می شدم گم

پدر من را تا ضریح تو به روی دست مردم

میاورد و می شدم مست تو ای امام هشتم

همه ما گدایان سلطانیم

گدایان شاه خراسانیم

که عمری در این خانه مهمانیم

الای ای ولی نعمت ایران

تویی باعث برکت ایران

فدایی تو ملت ایران

غریب آقا ای غریب آقا

غریب آقا ای غریب آقا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">