اینستاگرام نوحه باران

گلچین بهترین مداحی های حاج محمد رضا طاهری برای شهادت امام رضا

گلچین بهترین مداحی های حاج محمد رضا طاهری برای شهادت امام رضا علیه السلام

مداحی شهادت امام رضا (ع) با صدای حاج محمدرضا طاهری

مداحی نگاهمه فقط به گنبد دوباره اشک من در اومد محمدرضا طاهری

دانلود

نگاهمه فقط به گنبد، دوباره اشک من در اومد
برا ایرونیا می دونیم ، نمیشه هیچ جا مثلِ مشهد

به تو دلم رو هدیه کردم، به تو همیشه تکیه کردم
دو ماهه که برای جدت، زدم به سینه گریه کردم

یا امام رضا ، یه زائر با گریه میگه
ایشاالله که زنده باشم ، محرم من ساله دیگه

یا امام رضا، رسیده وقتِ زیارت
نگهدار تا فاطمیه، پیرهن مشکیمو امانت

 

مداحی اومدم به پابوسی مشهد امشب و عزا داره ایران محمدرضا طاهری

دانلود

اومدم به پابوسی مشهد امشب و عزا داره ایران

سفره عزا داری ها باز جمع میشه با دستای سلطان

رو شونه شال ماتمه رو گونه اشک نم نمه

اجر همه با فاطمه

خاطراتمون شیرینه عاشق حسین غمگینه

کی میدونه سال دیگه باز محرم و میبینه

وای اقام اقام اقام

مداحی افتاده سایه ات به سرم خوش به حال من محمدرضا طاهری

دانلود

افتاده سایه ات به سرم خوش به حال من

از نوکریت مفتخرم خوش به حال من

نقاره میزنند پسندیده ای مرا

از یک نگاه در به درم خوش به حال من

با جبرییل شوق به معراج میروم

نام تو هر زمان ببرم خوش به حال من

دست ادب به سینه سلام ای غریب طوس

مداحی آخر از پا فتادم میرسی کی به دادم محمدرضا طاهری

دانلود

آخر از پا فتادم میرسی کی به دادم

مانده چشمم به راهت ای جوادم

این چنین شد تقدیرم بین حجره میمیرم

لحظه لحظه نام تو را دم میگیرم

الوداع ابن الرضا

مداحی زائر مشهدم پابوست اومدم محمدرضا طاهری

دانلود

زائر مشهدم پابوست اومدم

اجر همه سینه زنا با امام رضا

من و اشکی که بی امونه

تو حرم این دلم میخونه

شال مشکیم تا فاطمیه

امانت پیش تو بمونه

آهای نوکرا وقت خداحافظیه

ایشالا آقا از همه مون راضیه

مداحی دوباره دلم مثل یه کبوتره می پره تا اوج نگاهت محمدرضا طاهری

دانلود

دوباره دلم مثل یه کبوتره می پره تا اوج نگاهت

به ضریح دریا میرسونه دستای منو اوج نگاهت

بی تو خیلی فقیر پای غمت اسیرم جایی دیگه نمیرم

از تو روزی میگیرم تنها تویی امیرم اما بی تو میمیرم

مداحی دل کنار تو به گوهر شدنش می ارزد محمدرضا طاهری

دانلود

دل کنار تو به گوهر شدنش می ارزد

در هوایت به کبوتر شدنش می ارزد

آرزویم دم آخر به خدا دیدن توست

التماسم به میسر شدنش می ارزد

مداحی بین حجره است و کسی نیست به دادش برسد محمدرضا طاهری

دانلود

بین حجره است و کسی نیست به دادش برسد

کاش تا جان نسپرده است جوادش برسد

خیره مانده است به در چشم ترش میسوزد

کرده سم کار خودش را جگرش میسوزد

مداحی عجیب نیست که در سینه غصه مهمان است محمدرضا طاهری

دانلود

عجیب نیست که در سینه غصه مهمان است

شب فراق شده و حرف حرف هجران است

به چشم هم زدنی این دو ماه هم رفت و

بهار گریه ام امشب رو به پایان است

مداحی میون کوچه عبای مطهرش افتاد محمدرضا طاهری

دانلود

میون کوچه عبای مطهرش افتاد

ز درد بال و پری زد ولی پرش افتاد

دوباره کوچه باریک و سنگ های زمین

مواظب است نیفتد نه آخرش افتاد

مداحی بیمارها دارالشفا را می شناسند محمدرضا طاهری

دانلود

بیمارها دارالشفا را می شناسند

اینجا تمام دردها را می شناسند

اینجا غریب و آشنا فرقی ندارد

اینجا غریب و آشنا را می شناسند

مداحی دل تنگم که دارم میبینم منم یکی از مسافراتم محمدرضا طاهری

دانلود

مداحی بیقرار و بدون شکیبم محمد رضا طاهری

دانلود

بی قرار و بدون شکیبم

در غمت ای امام غریبم

جان فدای تو سلطان

شد عزادارت ایران

ذکر هفت آسمان یا رضا جان

در غمت فاطمه گشته گریان

مداحی وقتی هستم زائرت آقا محمد رضا طاهری

دانلود

وقتی هستم زائرت آقا

انگار رو ابرا قدم میذارم

رو به روی ایوون طلاتم

دیگه تو دنیا غمی ندارم

شبیه یک کبوترم

رو گنبدت می پرم آقا

مداحی تلاش کرد نیفتد ولی ز پا افتاد محمدرضا طاهری

دانلود

تلاش کرد نیفتد ولی ز پا افتاد

شبیه مادر خود بین کوچه ها افتاد

چه خوب شد که مسیر عبور خلوت بود

کسی ندید که اقای ما کجا اافتاد

شبیه چادر خاکی عبا شده خاکی

به پای خویش نیفتاد بی هوا افتاد

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">