اینستاگرام نوحه باران

دانلود بهترین مداحی های سید مجید بنی فاطمه برای شهادت امام رضا

دانلود گلچین بهترین مداحی های سید مجید بنی فاطمه برای شهادت امام رضا علیه السلام

مداحی شهادت امام رضا (ع) با نوای مجید بنی فاطمه

مداحی آمدم امشب حرم با پدر و مادرم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

آمدم امشب حرم با پدر و مادرم

مثل دو نقاره صحنت شدم

این دو نگاه ترم

از دم باب الجواد تا دم ایوون طلا

اسم تو را میبرم

سایه لطفت به سرم مستدام

ای حرمت بر همه درد و غمم التیام

 

مداحی آقا جون سر از من و سروری از تو سید مجید بنی فاطمه

دانلود

آقا جون سر از من و سروری از تو

آقا جون اشاره از تو و سر از من

برای آقا شدن کی بهتر از تو

برای فدا شدن کی بهتر از من

یادم بی صدا اشک میریخت و می گفت

مادرم توی لالاییاش همیشه

که الهی فدای امام رضا شی

که برات هیچ کی امام رضا نمیشه

حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

اومدم که دردمو به امام رضا بگم

مداحی دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی سید مجید بنی فاطمه

دانلود

دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی

من تو رو نگا کنم تو هم منو نگا کنی

تو سرت شلوغه زیر دستیا فراوونن

جای دوری نمیره تو هم به من نگا کنی

ای نظر طلا نیگات طلا تمام ایوونات طلا

میشه قلب منم مثل گنبدت طلا کنی

دلمو گره زدم به پنجرت دارم میام

دوست دارم تا من میام زود گره ها رو وا کنی

مداحی دستگیر عالم و اما ز پا افتاده بود سید مجید بنی فاطمه

دانلود

دستگیر عالم و اما ز پا افتاده بود

آن طبیب دردمندان بی دوا افتاده بود

آن که هر شب سر به روی شانه های ماه داشت

بر زمین حجره غم از قضا افتاده بود

آن که بودی سایه لطفش سر اهل جهان

بر دل او سایه ابر عزا افتاده بود

مداحی روی قلبم حک شده یا علی ابن موسی الرضا سید مجید بنی فاطمه

دانلود

روی قلبم حک شده یا علی ابن موسی الرضا

امید دلای خسته ای

کلید درای بسته ای

پناه دل شکسته ای

امام هشتم دین خدایی

امید اول و آخر مایی

پسر فاطمه امام رضایی

مداحی غم دل عاشقم رو فقط تویی که میدونی سید مجید بنی فاطمه

دانلود

غم دل عاشقم رو فقط تویی که میدونی

تو بی پناهی شبها فقط تویی که میمونی

من که غیر تو کسی رو ندارم

تویی همه دار و ندارم

ببین مثه ابر بهارم

دنبال تو این دل بیقرارم

فقط همین حاجتو دارم

که سر به پای تو بذارم

تو سایه سرمی پناه آخرمی

مگه صدام نزدی امام رضا مددی

مداحی قدر تموم لحظه ها هر سفر خاطره دارم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

قدر تموم لحظه ها هر سفر خاطره دارم

از گوشه گوشه ی حرم چه قدر خاطره دارم

صدام کن روی ماهت میخوام

دعام کن من پناهت میخوام

دخیلم به ضریح نگاهت

نیگام کن من نگاهت میخوام

گوشه حرم دل پیشم بشین

آقا جون رومو نزن زمین

بین این همه زائر منم ببین

مداحی حرم تو کعبه دل کرمت همه خدایی سید مجید بنی فاطمه

دانلود

مداحی خدایا ببین تو حجره غم شراره زده آتیش قلبم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

خدایا ببین تو حجره غم

شراره زده آتیش قلبم

میسوزه جگرم میباره بارون چشمام

کجایی پسرم بیا که غریب و تنهام

چه کنم چه غم گر گنهکار و نامه سیاهم مجید بنی فاطمه

دانلود

مداحی چه غم گر گنهکار و نامه سیاهم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

چه غم گر گنهکار و نامه سیاهم
علی بن موسی ارضا داد راهم

امام رئوفی که عالم فدایش
کرم کرد و داد از عنایت پناهم

مداحی ندهد فرصت گفتار به محتاج کریم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

مداحی مریض آمدم اما شفا نمی خواهم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

مریض آمدم اما شفا نمی خواهم

قسم به جان شما جز شما نمی خواهم

برای پیش تو بودن بهانه ای کافیست

به عشق لطف کریمان بها نمی خواهم

مداحی یا امام رضا دوباره اومدم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

یا امام رضا دوباره اومدم

من فقط پیش شما زانو زدم

میدونم خودم که چیزی ندارم

ولی من گدایی رو خوب بلدم

گم میشم بین حریم حرمت

پر میگیرم از نسیم حرمت

منو خوب میشناسی آقا که منم

از گداهای قدیم حرمم

مداحی جگرم پاره شد از زهر کجایی پسرم سید مجید بنی فاطمه

دانلود

جگرم پاره شد از زهر کجایی پسرم

چشم من مانده به در تا تو بیایی پسرم

از عبایی که کشیدم به سرم معلوم است

کار ما و کشیدن به جدایی پسرم

حسرت بوسه بابا به دلت میماند

تو به بالینم اگر دیر بیایی پسرم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. امام رضایم از خدا میخوام کنارتون در آخرت خونم باشه نه از نظر چیزای دیگه یه خونه ی ساده و کوچولو اما در کنار شما همیشه ایشالله اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">