اینستاگرام نوحه باران

مداحی حرف دل من حرف دلای بی کسه یه امام رضا دارم برام بسه حسین عینی فرد

دانلود صوتی مداحی حرفِ دل من حرف دلای بی کَسه با صدای کربلایی حسین عینی فرد

مداحی شور طوفانی کربلایی حسین عینی فرد برای شهادت امام رضا

 

دانلود صوت مداحی حرف دل من حرف دلای بی کسه

دانلود

 

متن نوحه

حرفِ دل من حرف دلای بی کَسه

یه امام رضا دارم برام بَسه

تو گرفتاری به دادم میرسه

یه امام رضا دارم برام بسه

دیدی که از همه روسیاترم

باز دوباره رام دادی تو اون حرم

پسر فاطمه ممنون توام

کم نشه سایه تو از سرم

من فقیرم به شما محتاجم

بده در راه خدا محتاجم

گوشه بارگاهت دلم پی نگاهت

تو چیزی کم نذاشتی واسه غلام سیاهت

فقط به تو مینازم تویی اشک و سوز و گذازم

فقط به تو مینازم بیا روز تشییع جنازم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">