اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی دانلود نوحه های معروف

دانلود مداحی پای زائر و کشونده گنبدت با صدای جواد مقدم

دانلود صوتی مداحی پای زائر و کشونده گنبدت تن خورشید سوزونده گنبدت با صدای کربلایی جواد مقدم

مداحی قدیمی و ماندگار جواد مقدم برای شهادت امام رضا (ع)

 

دانلود صوت مداحی پای زائرو کشونده گنبدت

دانلود

 

متن نوحه پای زائرو کشونده گنبدت

پای زائرو کشونده گنبدت
تن خورشیدُ سوزونده گنبدت

وقتی دلتنگ تواَم تو قاب عکس
دلمو به تو رسونده گنبدت

به ما داده آبرو نقاره هات
چه قشنگه عشق تو نقاره هات

این همه صدا تو دنیا پیچیده
نیومد صدایی رو نقاره هات

دل من و یه حرم ، حرم تو
دل من و یه کرم تو ، کرم تو
کاشکی بمیرم زیر قدم تو

اَلسلطان اباالحسن ، اَلسلطان اباالحسن

شعبه ی کوثر سقاخونتون
از بهشت هم سرِ سقاخونتون

ساقی بی دست دشت کربلا
میکِشه دست سر سقاخونتون

دلنوازه پرچم رو گنبدت
سرفرازه پرچم رو گنبدت

توی پرچمایی که تو عالمه
یکه تازه پرچم رو گنبدت

جون ناقابل من فدای تو
پر میگیره تو حرم برای تو

دلم کبوتره تو هوای تو
دل من و یه حرم ، حرم تو

دل من و یه کرم تو ، کرم تو
کاشکی بمیرم زیر قدم تو

اَلسلطان اباالحسن ، اَلسلطان اباالحسن

پری و فرشته ان یا کفترات
پر میگیرم تا خدا با کفترات

یه نگاه بکن به من که فاصله ست
بین عشق دل من با کفترات

من برای تو باید قد بکشم
تو هوای تو باید قد بکشم

دخیل پایین پای ضریح بشم
زیر پای تو باید قد بکشم

گنبد طلای تو خورشیدمه
حرم تو خونه ی امیدمه

قشنگترین حرمی که دیدمه
دل من و یه حرم ، حرم تو

دل من و یه کرم تو ، کرم تو
کاشکی بمیرم زیر قدم تو

اَلسلطان اباالحسن ، اَلسلطان اباالحسن

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">