اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی من یه پرندم خدائیه دلم با صدای کربلایی جواد مقدم

دانلود صوتی مداحی من یه پرندم خدائیه دلم رو خاکم اما هوائیه دلم با صدای کربلایی جواد مقدم

مداحی زیبا و ماندگار کربلایی جواد مقدم برای شهادت امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی من یه پرندم خداییه دلم

دانلود

 

متن نوحه من یه پرندم خدائیه دلم

من یه پرندم خدائیه دلم

رو خاکم اما هوائیه دلم

قاتل هر چی جدائیه دلم

شکر خدا که رضائیه دلم

رضا کیه؟ شهنشاه خراسانو میگم

رضا کیه؟ شَه خطه ی شیرانو میگم

رضا کیه؟ پل برکت ایرانو میگم

اَلسُلطان اَبَاالحَسَن ... اَلسُلطان اَبَاالحَسَن

خالق منان رها خواسته منو

بنده ی باب شفا خواسته منو

قبله ی عشقم میشه کرب و بلا

اما برای رضا خواسته منو

خواسته منو که پروانه ی مرقدش بشم

خواسته منو که جلد بوم مشهدش بشم

خواسته منو گدای شاه و مسندش بشم

اَلسُلطان اَبَاالحَسَن ... اَلسُلطان اَبَاالحَسَن

من یه پرندم گدای کرمم

دونه بگیر شَـه محترمم

عاشق اشک چشای ترمم

زنده شده از شفای حرمم

شـفـا کـجـاسـت؟

توی صحن گوهرشاد رضا

شـفـا کـجـاسـت؟

دم پنجره فولاد رضا

شـفـا کـجـاسـت؟

میون دست صیاد رضا

اَلسُلطان اَبَاالحَسَن ... اَلسُلطان اَبَاالحَسَن

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">