اینستاگرام نوحه باران

مداحی تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم جواد مقدم

دانلود مداحی تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم من یه سال مشهد نرم دق میکنم میمیرم  با صدای کربلایی جواد مقدم

مداحی زیبا و ماندگار جواد مقدم برای امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی تورو دارم فقط روزی ازت میگیرم

دانلود

 

متن نوحه تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم

تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم

من یه سال مشهد نرم دق میکنم میمیرم

من به این گنبد و ایوون تو عادت کردم

با خودم تو خلوت حرم قیامت کردم

تو به من دادی لیاقت که بیام پابوست

خدارو شکر که بازم تورو زیارت کردم

سلطان قلبم جانم علی موسی الرضا

سلطان قلبم نگام بکن تورو خدا

... سلطان قلبم ، امام رضا ، امام رضا ...

واسم دونه بریز منم کبوتر میشم

اگه سنگم باشم اینجا سنگ مرمر میشم

منی که یه عمریه شوق گدایی دارم

هنوزم تو این حرم برو بیایی دارم

دیگه از خدا چی میخوام که خدا میدونه

یه دل دیوونه ی امام رضایی دارم

خودت میدونی چقدر هواتو دوس دارم

چه آسمونی کبوتراتو دوس دارم

... سلطان قلبم ، امام رضا ، امام رضا ...

دلم خورده گره با پرچم رو گنبد

من دارم پَر میزنم کرب و بلا از مشهد

توی بین الحرمینِ کربلا میمیرم

دم ایوون یا میام پایین پا میمیرم

اگه کربلا نشد همش میگم ان شاءالله

لااقل تو حرم امام رضا میمیرم

سلطان قلبم به قلب من بده صفا

سلطان قلبم منو ببَر به کربلا

... سلطان قلبم ، امام رضا ، امام رضا ...

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">