اینستاگرام نوحه باران

دانلود گلچین مداحی حاج میثم مطیعی برای شهادت امام رضا

دانلود گلچینی از بهترین مداحی های میثم مطیعی برای شهادت امام رضا علیه السلام

گلچین مداحی شهادت امام رضا با نوای حاج میثم مطیعی

مداحی دلم تنگ ایوان طلای توست میثم مطیعی

دانلود

یکی با رویای حج آمد حاجت گرفت و برگشت

یکی با پای فلج آمد حاجت گرفت و برگشت

یکی دیگر از تو می خواهد لیاقت شهادت

یکی می گوید شفاعت کن مرا آقا قیامت

یکی که من باشم و عمریست نیامده زیارت

دلم تنگ ایوان طلای توست

نه تنها سرم خاک پای توست

که من هر چه دارم برای توست

 

مداحی دلم شده زائر دوباره مثل کبوترم میثم مطیعی

دانلود

دلم شده زائر، دوباره مثل کبوترم

نداره راهی جز به سوی مشهد سوی حرم

آقا حرم آرزوی ماست

حج فقراست عرش خداست

آهویی دلشو به تو داد

اومده سوی باب الجواد

خونه کریم داره نشون

همیشه با گدای زیاد

مداحی با آب سقاخانه ات سرمستی من میثم مطیعی

دانلود

ذکر تو ای جان جهان شد هستی من

با آب سقاخانه ات سرمستی من

تجدید بیعت می کنیم با این ضریح با صفا

با ذکر یا مولا رضا

افتاده تصویر ضریح در اشک چشمان ترم

دل میشود یک تکه از آیینه کاری حرم

مداحی دوباره می آییم به پابوست مولا میثم مطیعی

دانلود

دوباره می آییم به پابوست مولا

اغثنا یا سلطان علی ابن موسی

نگاهت امید شفاعت به ما داد

چه شبها که یادت دل زائران را شفا داد

یا رئوف الائمه یا رئوف الائمه

به مشهد دلگرمیم به ایوان طلا

از اینجا میگیریم برات کربلا

مداحی رضا جان کبوتر حرم تو هستم میثم مطیعی

دانلود

قلب ما قدمگاهت شیدای روی ماهت

مائیم همه غلام خانه زاد تو

شکسته بغضمان به یاد تو

به یاد گریه جواد تو

رضا جان کبوتر حرم تو هستم

مداحی السلام ای امام رئوف السلام ای آروم دلها مولا میثم مطیعی

دانلود

السلام ای امام رئوف
السلام ای آروم دل‌ها

کسی که حرمت رو دیده
دیگه چی می‌خواد تو این دنیا

وقتایی که حاجتی دارم
میام پای پنجره ‌فولاد

تا دلتو به دست بیارم
میام از سمت باب‌الجواد

مداحی آستان قدس تو دار الشفای عالم است میثم مطیعی

دانلود

سنگ، زیر پای تو لعل بدخشان می شود
خار، با فیض نگاهت سر و بستان می شود

گر نسیمی از سر کویت وزد سوی جهیم
دود آن عود و شرارش برگ ریحان می شود

زخم بی داروی جان و درد بی درمان دل
هر دو با خاک سر کوی تو درمان می شود

غم ندارم گر مرا در آتش دوزخ برند
چون برم نام تو را آتش گلستان می شود

مردگان روح را احیاگر جان می کند
هر که جسمش دفن در خاک خراسان می شود

مداحی بس که این زهر جفا با جگرم غوغا داشت میثم مطیعی

دانلود

بس که این زهر جفا با جگرم غوغا داشت
پاره هاى دل من ناله ى یا زهرا داشت

دل سوزان مرا جز عطشم یاد نبود
گوشه ى حجره ى در بسته دلم غوغا داشت

مداحی میروم گاهی خراسان گاه ‌گاهی کربلا میثم مطیعی

دانلود

میروم گاهی خراسان گاه ‌گاهی کربلا
یک طرف شمس‌الشموس و یک طرف شمس‌الضحی

هر دو تنها، هر دو دور افتاده، هر دو خون‌جگر
کار عشق این است آری اَلبلاءُ لِلولا

از علی هر کس نشان دارد به غربت مبتلاست
او حسین بن علی شد، این علی موسی‌الرضا

مداحی باد اگر بویی ز یار آشنا می آورد میثم مطیعی

دانلود

باد اگر بویی ز یار آشنا می آورد

از خراسان علی موسی الرضا می آورد

هم کریم و هم رئوف و هم سخی در حیرتم

این همه حسین و ملاحت از کجا می آورد

مداحی من در به در پنجره فولادم و دیریست میثم مطیعی

دانلود

هر چند که در شهر تو بازار زیاد است

باید برسم زود خریدار زیاد است

من در به در پنجره فولادم دیریست

بین من و آن پنجره دیوار زیاد است

آن قدر کریمی که بدهکار تو کم نیست

آن قدر کریمی که طلبکار زیاد است

فقیر و خسته به درگاهت آمدم - نجوا با امام رضا (ع) - میثم مطیعی

دانلود

روزی اگر بناست فدای کسی شوم - نجوا با امام رضا (ع) - میثم مطیعی

دانلود

جز هوای کوی تو به قلب و دلم نکنم هوسی - نجوا با امام رضا (ع) - میثم مطیعی

دانلود

نقاره می زنند به بامت فرشتگان (مدح) - نجوا با امام رضا (ع) - میثم مطیعی

دانلود

مداحی شور شبایی که دلتنگم زائر خراسونم میثم مطیعی

دانلود

ذکر یا رضا دارم به دل پریشونم

شبایی که دلتنگم زائر خراسونم

صحن باصفای رضا سقاخونه کربلاست

دل همه عاشقا کبوتر گنبد طلاست

مداحی شور دل همه عاشقا کبوتر گنبد طلاست میثم مطیعی

دانلود

مداحی شور یا مولا یا مولا ‌علی ابن موسی السلطان یا رضا میثم مطیعی

دانلود

یا مولا یا مولا ‌علی ابن موسی السلطان یا رضا

تو نور دل ایرانی تو مولای غریبانی در دلها سلطانی

تویی که حصن حصین ولایت تو شده

حکایت دل ما زیارت تو شده

مداحی ای طوس ما خیلی به این آقا بدهکاریم میثم مطیعی

دانلود

مداحی دلتنگ مشهدم میثم مطیعی

دانلود

وقتی که دورم از تو درمونم فقط اشکه
بی تو زیارتنامه‌ی من خط به خط اشکه

میشه یه شب خوابم بیای؟ ای خوش ترین رویام
من فکر حاجت نیستم، از تو تو رو می‌خوام

هر شب با پای دل، تا مشهد اومدم
هر جای عالمم، دلتنگ مشهدم
«دلتنگ مشهدم»

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">