اینستاگرام نوحه باران

دانلود مداحی های حاج مهدی رسولی برای شهادت امام رضا

دانلود گلچین بهترین مداحی های حاج مهدی رسولی برای شهادت امام رضا علیه السلام

دانلود مداحی حاج مهدی رسولی برای امام رضا (ع)

مداحی دل عاشق لطف بی حد اربابه حاج مهدی رسولی

دانلود

دل عاشق لطف بی حد اربابه

خواب و خوراک من مشهد اربابه

دلم غریبونه پراشو وا کرده

مقصد پروازم گنبد اربابه

یا علی موسی الرضا

تو مرهم دردی ببین گرفتارم

تو بی کسی ها هم تویی کس و کارم

هر کی توی دنیا یکی رو دوست داره

عنایت زهراست که من دوست دارم

 

مداحی دلم هواتو کرده حاج مهدی رسولی

دانلود

دلم هواتو کرده هوای صحن و سراتو

هوای کبوتراتو هوای گنبد طلاتو

منو یادت میاد آقا گم شدم توی گوهرشاد

مادرم منو به تو داد کنار پنجره فولاد

مداحی ترکی ای حرمی با صفا یا علی موسی الرضا حاج مهدی رسولی

دانلود

ای حرمی با صفا یا علی موسی الرضا

قبریوه جانلار فدا یا علی موسی الرضا

ای شه گردون حشم عالمه کهف امان

مرقد پاکون اولوب ملجأ بیچارگان

درده دوشنلر گلر قبریوه ناله کنان

عجزله صورت قویار قبریوه استر شفا

مداحی من غریبم نمونده هیچ کسی کنارم حاج مهدی رسولی

دانلود

من غریبم نمونده هیچ کسی کنارم

میسوزه قلب بیقرارم یه دنیا غم تو سینه دارم

یاس زهرا که از جفای زهر مأمون

میون حجره مثل بارون

میریزه از لبای من خون

مثل شمعی همش دارم آب میشم

من ز سوز عطش دارم آب میشم

مداحی تو حرم تو قلبم توی سینه میکوبه حاج مهدی رسولی

دانلود

تو حرم تو قلبم توی سینه میکوبه

میسپارمش دست تو دلیو که آشوبه

ولایت تو حصن حصینه آقا

زیارت تو چه دلنشینه آقا

دست خالی نمیرم من از این درگاه

السلام علیک یا امین الله

صدیق الشهید نور روی تو فوق زمین

نور روی تو تحت الثری

آقا جون تویی شمس الشموس

علی ابن موسی الرضا

مداحی آقای خوبم میدونی بی تو دنیای من قصه ای دروغه حاج مهدی رسولی

دانلود

آقای خوبم میدونی بی تو دنیای من قصه ای دروغه

این شبا از دور دارم می بینم صحن و سراتون خیلی شلوغه

آقا جون دوباره یه کبوترم یه جای من خالیه میون حرم

خیلی خاطره داره این دلم توی صحن گوهرشاد تو

مادرم شفای منو گرفت پای پنجره فولاد تو

مداحی ترکی ای بیزیم مملکتین شاهی رضا حاج مهدی رسولی

دانلود

ای بیزیم مملکتین شاهی رضا

آسمان شرفین ماهی رضا

ای خراسان گوزلی هامی ایران گوزلی

فاطمه یوسف سن شاه مردان گوزلی

مداحی چقدر کبوتر داری یا سلطان حاج مهدی رسولی

دانلود

زدم آقا باز به شما رو

دلم رو کردم اب و جارو

دخیلتم ضامن آهو
 
گدای شاه طوسم با اسم تو مانوسم

اگه بشه قسمت باز ضریحتو میبوسم
 
چقدر کبوتر داری یا سلطان

غلام و نوکر داری یا سلطان

تو رو که میدم سوگند به زهرا

هوامو بیشتر داری یا سلطان

مداحی هرکی داره امید شفا حاج مهدی رسولی

دانلود

هرکی داره امید شفا از همه عالم میشه جدا

با کوله باری نذر و نیاز میشه دخیل امام رضا

دلی که تنها و بی کس و پاییز و سرده

میشه بهاری اگه بیاد و به دور تو بگرده

دخیل پنجره فولاده هرچی دل پر درده

مداحی ترکی دولاشما مدعی ایرانین اهلی اهل وفادی حاج مهدی رسولی

دانلود

دولاشما مدعی ایرانین اهلی اهل وفادی

اوشاقلاری قوجاسی نوجوانی مست ولادی

بو ملّتین علمی معرفت سلاحی دعادی

صفای ملک خراسان صفای کرب و بلادی

پناهیمیز شاهیمیز قبله میز امامِ رضادی

امام کاظمین اوغلی بو ملکه سایه سالوبدی

نه سایه جلوه وئروب هر باخشدا مین دل آلوبدی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">