اینستاگرام نوحه باران

دانلود بهترین مداحی های حاج محمود کریمی برای امام رضا

دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمود کریمی برای شهادت امام رضا علیه السلام

مداحی محمود کریمی برای امام رضا (ع)

مداحی آمده ام ای شاه پناهم حاج محمود کریمی

دانلود

آمده ام ای شاه پناهم

خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان

ای پسر فاطمه راهم بده

 

مداحی دامن آلوده و بار گناه آورده ام حاج محمود کریمی

دانلود

دامن آلوده و بار گناه آورده ام

در بساطم گر چه اهی نیست اه آورده ام

هر که بودم هر که هستم بر کسی مربوط نیست

بر امام مهربان خود پناه اورده ام

شاه پناهم بده خسته راه آمدم غرق گناه آمدم

مداحی درغربت تک و تنها برس به دادم حاج محمود کریمی

دانلود

در غربت تک و تنها برس به دادم

امید دل تنگم بیا جوادم

پاره پاره قلبم به خدا

دلم از این صحن و صحرا 

 رسانده پیغام مرا تا مدینه و کرببلا

رسیده جانم به سرم بیا دمی را به برم 

امید زهرا پسرم می شوی نهم نور خدا

مداحی این شبها تو که آقاتو صدا کردی حاج محمود کریمی

دانلود

این شبها تو که آقاتو صدا کردی

می بینیش تو دلت اگه خدا باشه

چشماتو تو بهشت خدا وا کردی

تو محشر ضامنت اگه رضا باشه

این سلامتو تا حرم میبره یه کبوتر

این جواب سلامته میپره یه کبوتر

ای ضامن آهوی قلب ما

یار تموم غریبه ها عشق قدیمی آشنا

مداحی تو قبلگاه دنیا و حج فقرایی حاج محمود کریمی

دانلود

تو قبلگاه دنیا و حج فقرایی
کرب و بلای دلها و کانون شفایی
تو امام رضایی

شدم نذر مادری از بچگی امام رضایی بودم
شدم نذر مادری از بچگی برات فدایی بودم

یا سلطان سلطان دلهایی
یا سلطان مجنونم و لیلایی

مداحی بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه حاج محمود کریمی

دانلود

بی رضایت تو از دلم خدا رضا نمیشه

جون هر چی مرده هیچ کسی امام رضا نمیشه

با دل خداییم اگه مست ساقیم

اگه سینه چاک ابوالفضلم اگه کربلاییم

همه اینا کرم امام رضاست

برکت حرم امام رضاست

مداحی درود بر تو و آن جلوه خدایی تو حاج محمود کریمی

دانلود

درود بر تو و آن جلوه خدایی تو

سلام بر حرم و گنبد طلایی تو

به یک اشاره ز عشاق دلبری هنر است

فدای دلبری و آن هنرنمایی تو

اذن دخول حرم تو یا ابوالفضله

دست عطا و کرم تو با ابوالفضله

مداحی میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم حاج محمود کریمی

دانلود

هر چی بخوای خدا میخواد

هر چی خدا بخواد همونه

وقتی میام تو حرمت دلم توو حرمت میمونه

خدا میخواد نگاه تو امید آخرم باشه

خدا میخواد که دست تو سایه روی سرم باشه

میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

مداحی ز زهر جفا پاره شد جگر من حاج محمود کریمی

دانلود

ز زهر جفا پاره شد جگر من نازنین پسر من

کی رسی به بر من ای جوادم

سرم بر زانویت بگذار

رفته تاب و قرار از دل من امشب

نغمه دارم بر لب یاد عمه زینب ای جوادم

لرزه بر تن دارم و لعل لب خاموش

گر نیایی ای عشق من میروم از هوش

مداحی اومد کنارت زائر و چشای گریونش حاج محمود کریمی

دانلود

اومد کنارت زائر و چشای گریونش

از راه دوری اومد این دل پریشونش

پیشکش محضر تو وجود نوکرت

بیا ردم نکن آقا به جون مادرت

مداحی کی میدونه درد غربت چه جوری آروم میگیره حاج محمود کریمی

دانلود

مداحی هلاک اسم تو منم حاج محمود کریمی

دانلود

هلاک اسم تو منم خودت اینو خوب میدونی

تو بی پناهی شبام فقط تویی که میمونی

من که غیر تو کسی رو ندارم تو ای همه دار و ندارم

ببین مثل ابر بهارم دنبال توو دل بیقرارم

فقط همین حاجت و دارم به پای تو سر بگذارم

تو سایه سرمی پناه آخرمی

آتیش به سینه زدی امام رضا مددی

مداحی حال و هوای پنجره فولاد دارم حاج محمود کریمی

دانلود

حال و هوای پنجره فولاد دارم
از کودکی این صحنه را در یاد دارم

شیرینی یاد تو در زیر زبان است
از بس برای تو به دل فرهاد دارم

از صحن های مختلف قابش نمودم
تصویر گنبد را به هر ابعاد دارم

با هشت من دلبسته ام بر نمره ی بیست
گرچه ارادت بر همه اعداد دارم

مداحی ناله شعله ورم شعله زده پرها را حاج محمود کریمی

دانلود

ناله ی شعله ورم شعله زده پرها را
زده آتش جگرم بال کبوترها را

خواهری نیست به بالای سرم گریه کند
دیدهام در عوضش داغ برادرها را

روزگاریست که از دوریشان می چینم
از سر شاخه ی غم تلخی نوبرها را

مداحی کار تو همه مهر و وفا بود رضا جان حاج محمود کریمی

دانلود

کار تو، همه مهر و وفا بود، رضا جان 

پاداش تو، کی زهر جفا بود، رضا جان

آن لحظه که پرپر زدی و آه کشیدی

معصومۀ مظلومه، کجا بود رضا جان

بر دیدنت آمد چو جوادت ز مدینه

سوز جگرش، یا ابتا بود رضا جان

مداحی آخرین پاره سرخ جگرم را سوزاند حاج محمود کریمی

دانلود

آخرین پاره سرخ جگرم را سوزاند

زهر وقتی که من و بال و پرم را سوزاند

نیست آبی که نفس بین گلو بند آمد

جرعه آبی که عطش تشنه تنم را سوزاند

مداحی امام هشتم دین خدایی حاج محمود کریمی

دانلود

امام هشتم دین خدایی

امید اول و آخر مایی

پسر فاطمه امام رضایی

یا امام رضا یا امام رضا

روی قلبم حک شده یا علی ابن موسی الرضا

مداحی ز خویشم مکن جدا یا رضا حاج محمود کریمی

دانلود

ز خویشم مکن جدا یا رضا
ولای تو هست مرا یا رضا
برای نفس، هوا یا رضا
تویی معدنِ سخا یا رضا

تو را عالم است گدا یا رضا
تو را خواهم از خدا یا رضا
نفس: یا رضا نوا: رضا
علی یا علی رضا یا رضا
رضا یا رضا رضا یا رضا

مداحی یا طبیب ابن الطبیب یا حبیب ابن الحبیب حاج محمود کریمی

دانلود

یا طبیب ابن الطبیب، یا حبیب ابن الحبیب
یا علی موسی الرضا، یا غریب ابن الغریب

امام رضا،لیلا و عالم همه مجنونه
هرکی بهشتی میشه به این آقا مدیونه

مهمونه کل اهل بیتن این عاشقا با چشمای تَر
فاطمه داده اختیار رو به پسر موسی بن جعفر(ع)

یا طبیب ابن طبیب، یا حبیب ابن الحبیب
یا علی موسی الرضا، یا غریب ابن الغریب

مداحی روی قلبم حک شده یا علی ابن موسی الرضا حاج محمود کریمی

دانلود

روی قلبم حک شده یا علی ابن موسی الرضا

امید دلای خسته ای کلید درای بسته ای

پناه دل شکسته ای

امام هشتم دین خدایی امید اول و اخر مایی

پسر فاطمه امام رضایی

یا امام رضا

مداحی من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند حاج محمود کریمی

دانلود

من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند

به چه مقدار به زائر بدهم فکر کند

از شما خواستن عشق است ضرر خواهد کرد

هر که در وقت گدایی به رقم فکر کند

بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم

دو قدم عشق بورزد دو قدم فکر کند

مداحی تشنه ام روی خاک حجره دست و پا میزنم حاج محمود کریمی

دانلود

تشنه ام روی خاک حجره دست و پا میزنم

در غریبی خود مادرم را صدا میزنم

جان ز تن رفته دیگر چشم من مانده بر در

چشم به راهم جوادم در نفسهای آخر

خون شده دیده ها میزنم دست و پا

روضه آخرم روضه کربلا

مداحی از سر جاده راه افتاده پای پیاده حاج محمود کریمی

دانلود

از سر جاده راه افتاده پای پیاده

راه افتاده یه دهاتی با همون لباس ساده

داره میاد برسه پنجره فولاد

بشین روبرو گنبد گوشه صحن گوهرشاد

یکی از شمال از کنار شالیا

یکی از جنوب از همون حوالیا

همه اومدن دست خالیا

هنوزم یه عده تو راهن

مداحی ای عزیز دل مصطفی من فدای شما حاج محمود کریمی

دانلود

ای عزیز دل مصطفی من فدای شما

می کشی شیعه رو از غمت یا امام رضا

شد دلت پاره پاره دیده هات پر ستاره

من بمیرم آقا جون گریه هات گریه داره

خون بروی لبت ناله هات بی صدا

رو لبات زمزمه ای جوادم بیا

مداحی رویای چشم ترمه حرم امام رضا حاج محمود کریمی

دانلود

رویای چشم ترمه حرم امام رضا

دلگرمی آخرمه حرم امام رضا

دادی به دستم سبو دادی به من آبرو

پر میزنم با کبوترات

آقا یه وقت همش چشمام پر از اشک میشه

انقدر دلم تنگ میشه برات

مداحی شمس الضحی و نور خدای سبحان سلطان حاج محمود کریمی

دانلود

شمس الضحی و نور خدای سبحان سلطان
نعم الامیر رعیتای ایران سلطان

منم که به لطف روزی تو قد کشیدم
یه عمر نمک محبت تو رو چشیدم

یه عمر چیزی از تو من به جز کرم ندیدم رضا
من زندگیم و پایِ ولایتت میذارم
به غیر تو پناهی ندارم

مداحی کیم من سائل دربار سلطان خراسانم حاج محمود کریمی

دانلود

کیم من سائل دربار سلطان خراسانم

عجب نی گر سلاطین جهان خوانند سلطانم

به توفق تولایش شده تکمیل ایمانم

رضا فکرم رضا ذکرم رضا قلبم رضا جانم

مداحی ای لطف تمام یا رضا ادرکنی حاج محمود کریمی

دانلود

ای لطف تمام یا رضا ادرکنی

ای فیض مدام یا رضا ادرکنی

بر محضر پاکت ای امام معصوم

پیوسته سلام یا رضا ادرکنی

السلام یا رضا ادرکنی

مداحی دلم به جز مهر تو سامان ندارد حاج محمود کریمی

دانلود

دلم به جز مهر تو سامان ندارد

دمی زندگی بی تو امکان ندارد

نباشد فقیران که بی مال و پول است

فقیران که مثل تو سلطان ندارد

میان غم و غربت خود بمیرد

غریبی که شاه خراسان ندارد

مداحی بر همه سلطانم اما تک و تنهایم حاج محمود کریمی

دانلود

بر همه سلطانم اما تک و تنهایم

از دل پر خونم خونی شده لبهایم

درد میکشم اما یاد غم زهرایم

بر خاک حجره سر میگذارم

تنهای تنها ای خدا جان میسپارم

جیگرم وای جیگرم مادرم وای مادرم

بیا بالای سرم پسرم وای پسرم

مداحی ای امام مهربانم یا رضا حاج محمود کریمی

دانلود

ای امام مهربانم یا رضا

نام تو ورد زبانم یا رضا

حاجت خود را نخواهم از کسی

تا تو هستی میزبانم یا رضا

دست خالی بار سنگین رو سیاه

میهمانم میهمانم یا رضا

مداحی کار تو همه مهر و وفا بود رضا جان حاج محمود کریمی

دانلود

کار تو همه مهر و وفا بود رضا جان

پاداش تو کی زهر جفا بود رضا جان

آن لحظه که پرپر زدی و آه کشیدی

معصومه مظلومه کجا بود رضا جان

بر دیدنت آمد چو جوادت ز مدینه

سوز جگرش یا ابتا بود رضا جان

مداحی رعیت این سلطانم گدای این دربارم حاج محمود کریمی

دانلود

رعیت این سلطانم گدای این دربارم
محاله چشم از دستِ امام رضا بردارم

محاله خالی باشه دستم تا امام رضا رو دارم
به فدایِ دست کریمت به فدای لطف زیادت

بزار بمونم در خونت آقا تورو جانِ جوادت
دوای غصه های من نظر به گنبد طلاست
برات کربلای من تو دستای امام رضاست

یا علی بن موسی الرضا
بفرست ما رو کربلا

مداحی سلطان این عالم تنها غریبونه حاج محمود کریمی

دانلود

سلطان این عالم تنها غریبونه
تو حجره افتاده روی لباش خونه
بمیرم این آقا امام رضامونه

داره تو این دمای آخر
به زیر لب میگه ای مادر

غم یکی دوتا نیست دورش آشنا نیست
هیشکی جز جوادش دور حضرت رضا نیست

مداحی محبتت آقا منو شفا داده حاج محمود کریمی

دانلود

محبتت آقا منو شفا داده

دلم گرفتاره پنجره فولاده

ایها الرئوف عشقت گرفتارم کرده

ایها الرضا دامن تو میگیرم من

یا اباالحسن برای تو میمیرم من

نور چشمای من دین و دنیای من

محبت امام رضا دوای دردای من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">