اینستاگرام نوحه باران

دانلود بهترین مداحی های جواد مقدم برای امام رضا

دانلود گلچینی از بهترین مداحی های جواد مقدم برای شهادت امام رضا علیه السلام

مداحی امام رضا با صدای کربلایی جواد مقدم

مداحی ماهی با دریا خوشه دریا کجاست حرمت جواد مقدم

دانلود

ماهی با دریا خوشه دریا کجاست حرمت

آهو با صحرا خوشه صحرا کجاست حرمت

دل ما یه جا خوشه اونجا کجاست حرمت

برای کبوترا هیچ جا گنبد نمیشه

برای ایرونیا هیچ جا مشهد نمیشه

گدا توی حرم تو مردد نمیشه

حاجتش رد نمیشه

آمدم ای شاه پناهم بده

یا علی موسی الرضا راهم بده

 

مداحی من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دل دادم جواد مقدم

دانلود

من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دل دادم

لحظه ی آخر من یاور من برس به فریادم

مست گوهرشاد تواَم ، از ازل آباد تواَم

تو هوادار منی و من پُر از فریاد تواَم

غلامتم آقا تو شاه و سلطانی

گره گشایی و مَه خراسانی

مداحی قربون کبوترای حرمت امام رضا جواد مقدم

دانلود

قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا

مشهد داری بارگاه و گلدسته و گنبد داری
جا برای هرکسی که رو زد داری

مشهد داری… مشهد داری… مشهد داری
مرقد داری، مهربونی و فراتر از حد داری
دریای کرامات زبانزد داری، مرقد داری

قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا

دوست دارم صدات کنم، تو هم منو صدا کنی
من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

مداحی اگه حالم خوبه اگه خوبه دنیا سلطان به سلامت باد جواد مقدم

دانلود

اگه حالم خوبه اگه خوبه دنیام
سلطان به سلامت باد

اگه روضه گردم اگه الآن اینجام
سلطان به سلامت باد

سلطان به سلامت باد عالم سنه جان قربان
من نوکر مادر زاد عالم سنه جان قربان

مداحی تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم جواد مقدم

دانلود

تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم

من یه سال مشهد نرم دق میکنم میمیرم

من به این گنبد و ایوون تو عادت کردم

با خودم تو خلوت حرم قیامت کردم

تو به من دادی لیاقت که بیام پابوست

خدارو شکر که بازم تورو زیارت کردم

سلطان قلبم جانم علی موسی الرضا

سلطان قلبم نگام بکن تورو خدا

سلطان قلبم ، امام رضا ، امام رضا

مداحی تو رو جون جوادت امشب یه نگاه به ما کن جواد مقدم

دانلود

تورو جون جوادت امشب یه نگاه به ما کن

با دستای کریمت آقا گره هارو وا کن

دوباره کرم کن و مارو راهی کربلا کن

آقام آقام ، آقای غریبم تویی سلطانم

آقام آقام ، یک عمره غلام شاه خراسانم

آقام آقام ، محتاج تواَم من یا رضا جانم

مداحی من یه پرندم خدائیه دلم جواد مقدم

دانلود

من یه پرندم خدائیه دلم

رو خاکم اما هوائیه دلم

قاتل هر چی جدائیه دلم

شکر خدا که رضائیه دلم

رضـا کـیـه؟ شهنشاه خراسانو میگم

رضـا کـیـه؟ شَه خطه ی شیرانو میگم

رضـا کـیـه؟ پل برکت ایرانو میگم

مداحی آمده ام عقده گشایی کنم جواد مقدم

دانلود

آمده ام عقده گشایی کنم
بر درت ای شاه گدایی کنم

بر حرم دوست پرستو شوم
ریزه خور ضامن آهو شوم

هیچ دری را نزنم غیر دوست
دیده و دل هر دو به دنبال اوست

مداحی پای زائرو کشونده گنبدت جواد مقدم

دانلود

پای زائرو کشونده گنبدت
تن خورشیدُ سوزونده گنبدت

وقتی دلتنگ تواَم تو قاب عکس
دلمو به تو رسونده گنبدت

به ما داده آبرو نقاره هات
چه قشنگه عشق تو نقاره هات

این همه صدا تو دنیا پیچیده
نیومد صدایی رو نقاره هات

دل من و یه حرم ، حرم تو
دل من و یه کرم تو ، کرم تو
کاشکی بمیرم زیر قدم تو

مداحی غصه ها دوباره باز گرفته دلم در بر جواد مقدم

دانلود

مداحی حرمت بدجوری غوغا میکنه جواد مقدم

دانلود

حرمت بدجوری غوغا میکنه

گنبدت خورشیدُ رسوا میکنه

خاک این زمین نداره قیمتی

صحن تو زمینو زیبا میکنه

دوست دارم پَر بکشم دور قدت

دوست دارم نگاه کنم به گنبدت

مداحی نه صبر به دل مانده نه در سینه قرارم جواد مقدم

دانلود

نه صبر به دل مانده نه در سینه قرارم

بگذار چو آتش زجگر شعله برآرم

گر زحمتت افتد که نهی پای به چشمم

بگذار که من چشم به پایت بگذارم

یک لحظه بزن بر رخ من خنده که یک عمر

با یاد لبت خنده کنان اشک ببارم

مداحی نمره صندلیم باز در آمد هشت است جواد مقدم

دانلود

نمره صندلیم باز در آمد هشت است

ساعت رفتن من نیز به مشهد هشت است

همه جا مضربی از هشت و به تخت اعداد

آن که امروز نشسته است به مسند هشت است

بین ما مردم ایران نود و نه درصد

عدد حاجتمان پنج نباشد هشت است

مداحی آقامون امام رضا میگن عشق عالم تابه جواد مقدم

دانلود

آقامون امام رضا میگن عشق عالم تابه

برای اونا که عاشقن هشتمین اربابه

خدا می دونه امام رضا سرِّ عشق نابه

امام رضا بخرم منو ببر به حرم

قسم به چشم ترم تویی تو تاج سرم

آقا بیا ز کرم به کربلا ببرم

مداحی دلا هوائیه دیار طوسه امشب جواد مقدم

دانلود

دلا هوائیه دیار طوسه امشب

دوباره مشهدالرضا پابوسه امشب

تو حرم امام رضایی

تو صحن اسماعیل طلایی

انگاری توی کربلایی

مداحی من یه پرندم خدائیه دلم رو خاکم اما هوائیه دلم جواد مقدم

دانلود

من یه پرندم خدائیه دلم رو خاکم اما هوائیه دلم

قاتل هر چی جدائیه دلم شکر خدا که رضائیه دلم

مداحی تو رو خواب دیدم تو رو یادمه جواد مقدم

دانلود

تو رو خواب دیدم تو رو یادمه

همون شب که لالایی مادرم

داره بوی عطرت بهم میرسه

توی خلوت کوپه آخرم

تو رو خواب دیدم تو رو یادمه

دلم کفتراتو بغل کرده بود

مداحی سلطان قلبم خیلی دوست دارم جواد مقدم

دانلود

دلدارم نازنینم یارم سرمو روی دامن تو میذارم

دلدارم نازنینم یارم ، سرمو روی دامن تو میذارم

میبارم این شبا بیدارم ، دَم دمای صبح حرمو دوس دارم

دلتنگ لحظه ی دیدارم ، نوکری تو همیشه افتخارم

سلطان قلبم ، سلطان قلبم ، خیلی دوسِت دارم

مداحی پیچیده است در همه جا لطف بی حدت جواد مقدم

دانلود

پیچیده است در همه جا لطف بی حدت

بالاتر از تمامی افلاک گنبدت

قبله نمای اهل سماوات مرقدت

زیباتر از بهشت خداوند مشهدت

این سینه میتپد به تمنای یاد تو

باب المراد ما شده باب الجواد تو

مداحی الا ای شاه بی همتا تویی سرور تویی مولا جواد مقدم

دانلود

اَلا ای شاه بی همتا ، تویی سرور تویی مولا

گرفتارم نگاهم کن ، رضایی و دلت دریا

کرامات تو بی حده ، یه کاری کن دلم مُرده

ازم رو برنگردونی هوام آقا بی تو سرده

غریب الغربا ضامن آهویی

به درگاه شما باز زده دل رویی

مداحی سلاطین همه نوکر غلامات همه ارباب جواد مقدم

دانلود

سلاطین همه نوکر ، غلامات همه ارباب

با یک سلام ساده میشم حرم شرف یاب

تو که شُهره به نام رفیق الرُفقایی

یه امضا بزن آقا بشم کرب و بلایی

اگر چه جا مونده ام از کربلا

تو لااَقل بیا و راهم بده

میگن که آغوشت همیشه بازه

آمدم ای شاه پناهم بده

مداحی من یه نوکرم برات بار گناه آوردم جواد مقدم

دانلود

من یه نوکرم برات بار گناه آوردم

من اشتباه آوردم ، آقا عمر تباه آوردم

یه کبوترم برات روی سیاه آوردم

غصه و آه آوردم ، آقا بهت پناه آوردم

دلم آقا تنگ مرقدته ، عرش خدا زیر گنبدته

آقا تو که میدونی دلم کبوتر جلد مشهدته

مداحی چشمامو میبندم چشم دلو باز میکنم جواد مقدم

دانلود

چشمامو میبندم چشم دلو باز میکنم

تا حرم پرواز میکنم

قصه ی عاشقیو تو خیالم آغاز میکنم

دست به سینه دارم سلام میدم سلام آقا

تو هستی بامرام آقا

من که لیاقت ندارم خودت زدی صدام آقا

مداحی دلی که میتپه تو سینه تموم آرزوش همینه جواد مقدم

دانلود

دلی که میتپه تو سینه ، تموم آرزوش همینه

یه روزی بیاد و بتونه طبیب دردشو ببینه

همۀ غصمو میدونی ، حرفمو از چشام میخونی

ببین از دوریِ تو آقا پیر شدم تو اوج جوونی

چی میشه آقا مژده برام بیاری

بد بودنم رو بازم به روم نیاری

مثل قدیما دست رو سرم بذاری

ضامن آهو ، یَابنَ الزهرا رضا

مداحی توی رویام قدم میزنم تا حرمت جواد مقدم

دانلود

توی رؤیام قدم میزنم تا حرمت

دو سه جرعه مینوشم آب سقاخونتو

توی صحنت میام دل به دریا میزنم

خیلی آقا گرفته دل من بهونتو

میرسم تا حرم ، با دعای مادرم

الهی نشه کم سایَت از روی سرم

مداحی سلطان به سلامت باد جواد مقدم

دانلود

اگه حالم خوبه اگه خوبه دنیام
سلطان به سلامت باد
اگه روضه گردم اگه الآن اینجام
سلطان به سلامت باد

مداحی حرمت پناه و ملجأ فقیرانه جواد مقدم

دانلود

حرمت پناه و ملجأ فقیرانه

قبله ی قلب همه مردم ایرانه

واسه من یه افتخاره سند خاکِ

وطنم به نام سلطان خراسانه

مداحی امام رضا دوای دردای بیشماره جواد مقدم

دانلود

امام رضا دوای دردای بیشماره

هر کسی داره حاجت پیش آقا میاره

آقا اگر چه روسیاهم و بدم

به پنجره فولادیِ تو رو زدم

منم کبوتری که جلد مشهدم

خیلی بیقرارتم ، خیلی بیقرارتم

مداحی الا یا ایهاالساقی سبو نوشی ز ایرانم جواد مقدم

دانلود

اَلا یا ایهاالساقی سبو نوشی زِ ایرانم

نسب از مالکم چون نیست زِ ایل و اهل سلمانم

عراقی ها نِیَم گر کربلایی فخرم این باشد

زِ آب و خاک مُلک شاهی شاه خراسانم

ازل چون خط زدند غلام هر که را

زدند بر سینه ام مُهر علی موسی الرضا

مداحی توی لحظه های جدایی سر این سفره گداتم جواد مقدم

دانلود

توی لحظه های جدایی سر این سفره گداتم

داره جمع میشه با دستت دوباره سفره ی ماتم

یاد اون شبای روضه میباره بارون چشمام

الهی آقا به حق تو قبول شِه نوکری هام

دعا کن همیشه آقا توی روضه دم بگیرم

همیشه حسینی باشم و حسینی هم بمیرم

مداحی هوا هوای عشقه آقا شدم هوایی جواد مقدم

دانلود

هوا هوای عشقه آقا شدم هوایی

خدا رو شکر از عشقت هستم امام رضایی

امام رضایی ام ، آره کبوترم

سمت تو میپرم ، نوکر این درم

امام رضایی ام ، برام آرامشی

آقا یه خواهشی ، میخوام بیام حرم

مداحی ما گرفتار تو با روی سیاه آمده ایم جواد مقدم

دانلود

ما گرفتار تو با روی سیاه آمده ایم
ما پشیمان شده با کوه گناه آمده ایم

ما بدین در نَه پی حشمت و جاه آمده ایم
از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

در پناه تواَم حضرت جانان
علت رزق و علت باران

من گرفتارت ای شَه خوبان
من دوسِت دارم حضرت سلطان

اسمتو میخونم آقا تو هر بلا یا امام رضا
تو حرمت دارم من حس کربلا یا امام رضا

مداحی باز زائرتم با دعوت تو جواد مقدم

دانلود

باز زائرتم با دعوت تو
سلطان تویی و ما رعیت تو

کار تو فقط آقایی شده
تو مشرق تو غوغایی شده

مداحی نوکر خونه زادتم تو روضه ها به یادتم جواد مقدم

دانلود

نوکر خونه زادتم ، تو روضه ها به یادتم

خودت که بهتر میدونی دیوونه ی جوادتم

تو خوبی و منم بدم ، با دست خالی اومدم

هر جایی که برم بازم کفتر جلد مشهدم

تویی ولی نعمت من ، عشق تو شد عزت من

خادم صحن تو بودن شده همه حاجت من

درد منو دوا بده ، مریضمو شفا بده

حاجتمو خوب میدونی بهم یه کربلا بده

مداحی خیل ملک خادمین حضرت سلطان رضاست جواد مقدم

دانلود

خیل ملک خادمین حضرت سلطان رضاست

شمس و قمر بنده ی شاه خراسان رضاست

دلخوشی ما شده شوق طواف حرم

کعبه و مِیخانه و حج فقیران رضاست

ای روح و ریحانم یا رضا

ای جان و جانانم یا رضا

مداحی تنگه دلم برای تو آقا دور ضریح شلوغه این شبها جواد مقدم

دانلود

تنگه دلم برای تو آقا

دور ضریح شلوغه این شبها

بذار بیام حرم همین حالا

هواتو کردم ، هواتو کردم

چی میشه که منم بیام مشهد

خیره بشم به پرچم و گنبد

دلم دوباره تا حرم پَر زد

هواتو کردم ، هواتو کردم

امام رضا تو بهتر از جانی

رئوفی و کریم و سلطانی

تو صاحب تموم ایرانی

مداحی گدای دربار عشقم جواد مقدم

دانلود

گدای دربار عشقم

آخه گرفتار عشقم

غلام و مجنون شاه طوسم

دوای دردم امام رضاست

اینجا غمامون میشه فراموش

آخه حریمت دارالشفاست

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. أجرکم عنداللّه طیّبه اللّه أنفاسکم یا سریع الرّضا بحقّ علیّ ابن موسی الرّضا المرتضی .......... عجّل لولیّک الفرج الإمام المهدی قاتل الشّیاطین الرّجیم من الإنس والجنّ کلّهم أجمعین الأحیاء منهم والأموات....بحقّ المحمّد وآل المحمّد و بحقّ القرآن العظیم وبحقّ الأسمائک الحسنی...آمین یا ربّ العالمین بک یا أللّه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">