اینستاگرام نوحه باران

مداحی حاج مهدی رسولی برای امام زمان - به سر میرسد این فراق و جدایی

دانلود صوتی مداحی به سر میرسد این فراق و جدایی با نوای حاج مهدی رسولی

مداحی مهدی رسولی برای امام زمان عج

 

دانلود صوت مداحی به سر می رسد این فراق و جدایی

دانلود

 

متن نوحه به سر میرسد این فراق و جدایی

به سر میرسد این فراق و جدایی
نشسم به راهت که آخر بیایی
زمین جان گرفته که باران گرفته
سرم را امامم به دامن گرفته

به جان میخرم ربنای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا
پناه منی...تکیه گاه منی...
امید دل رو سیاه منی
آقا...آقا...

از این جمعه ها...دل شده بی قرار
تو می آیی ای صاحب ذوالفقار

به جان میخرم ربنای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا...
یابن الحسن روحی فداک
متی ترانا و نراک 2

امان از فراق و از این بی قراری
همه سعی من گشته چشم انتظاری 

جدایی کشیدم...چه غم ها که دیدم
چه میشد اگر من به تو میرسیدم 

زمانه ندیده صفای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا

دعای فرج...ذکر هر شب ماست
نگاه تو..نوری به سمت خداست 
آقا...آقا...

دل از غم تو رسیده به جان
مرا به مسیر حرم برسان

به جان میخرم ربنای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا...
یابن الحسن روحی فداک
متی ترانا و نراک 2

چه میشد اگر میشنیدم جوابت
شهادت نصیبم شود در رکابت

دلم رو رها کن...به خود آشنا کن
به خیل سپاهت مرا هم جدا کن

چه چاره کنم مبتلای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا

ز هجر تو نالان شد این دل من
زمین خدا گشته منزل من
آقا...آقا...
برات مرا...برات مرا...کربلا بنویس
به شوق ضریحش رها بنویس


به جان میخرم ربنای تورا
به سر دارم امشب هوای تورا...

یابن الحسن روحی فداک
متی ترانا و نراک 2

الهی اول شه شهان 
هایاندا قالدی گلمدی
حقیقی انتقام آلان
هایاندا قالدی گلمدی

ای چوللری حیران گزن
گوزشایوین قوربانی من
یابن الحسن...یابن الحسن...

یابن الحسن آقا...گل طاها...
بیزه مولا...آقا...

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">