اینستاگرام نوحه باران

دانلود آهنگ العجل مولا مولا مولا با صدای علی فانی

دانلود صوتی آهنگ العجل مولا مولا مولا با صدای علی فانی

 

دانلود صوت آهنگ العجل مولا مولا مولا

دانلود

 

متن آهنگ العجل مولا از علی فانی

العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا

جان عالم بر لب آمد
ای خدا مهدی نیامد
چشم عالم پر زخون شد
ای خدا مهدی نیامد
هر چه گفتم یا ابن طاها
یا ابن یاسین یا ابن احمد
العجل یاابن علی المرتضی مهدی نیامد

العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا

هر چه گفتم یا مغیث الشیعه
نشنیدم جوابی
هر چه گفتم یا معز الاولیا
مهدی نیامد
دین ما ایمان ما
امید ما هستی عالم
صاحب ما و ولی عصر ما
مهدی نیامد

العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا
العجل مولا مولا مولا
ذکر ما امن یجیب است
تا به مضطر حقیقی
من دعاکردم ولی روح دعا
مهدی نیامد

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۸)

  1. خیلی خوب و عالی🌺

    اجرتون با امام زمان💚

    خدا خیرتان بده من که واقعا حالم خوب شد❤

  2. اللهم عجل لولیک الفرج

    به نیت ظهور و تسلای قلب نازنین امام زمان علیه السلام و پیروزی غزه:صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">