اینستاگرام نوحه باران

دانلود آهنگ بارون میباره علی فانی برای امام زمان

دانلود صوتی آهنگ بارون میباره روی کویر دل خستم ای خدا با صدای علی فانی

صوتی آهنگ زیبای علی فانی برای امام زمان عج

 

دانلود صوت آهنگ بارون میباره

دانلود

 

متن آهنگ بارون میباره روی کویر دل خستم ای خدا

بارون می باره روی کویر دل خستم ای خدا
ببین من از هجران مهدی ز پا نشستم ای خدا

هوای قلب من بارونی و سرده
بدون روی تو نصیب من درده

بیا ای نگارم نگارم نگار بیا ای بهارم بهارم بهار
یا ابا صالح

دلم دریا ولی ساحل نداره
به غیر عشق تو حاصل نداره

تمام هستی و دار و ندارم
فدای تو بیا قابل نداره

دلم سودای دلتنگی نداره
شده خاکستر و زنگی نداره

نمی گویم که من چشم انتظارم
حنایم پیش تو رنگی نداره

بارون می باره رو کویر دل خسته ام
ببین من از هجران مهدی ز پا نشستم ای خدا

هوای قلب من بارونی و سرده
بدون روی تو نصیب من درده

بیا ای نگارم نگارم نگار بیا ای بهارم بهارم بهار
یا ابا صالح

شب جمعه دلم بی آشیونه
ز هجر روی تو رنگ خزونه

برای دیدنت تا صبح جمعه
دعای العجل مولا می خونه

بیا که سینه هامون تنگه تنگه
دل آیینه هامون بی تو سنگه

بیا با هم بشیم کرب و بلایی
که با تو کرب و بلا رفتن قشنگه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">