اینستاگرام نوحه باران

دانلود آهنگ بیا تا جوانم بده رخ نشانم علی فانی برای امام زمان

دانلود آهنگ بیا تا جوانم بده رخ نشانم با صدای علی فانی در فراق امام زمان عج

 

دانلود صوت آهنگ بیا تا جوانم بده رخ نشانم

دانلود

 

متن آهنگ بیا تا جوانم بده رخ نشانم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد
از شما دور شدن زار شدن هم دارد

هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند
عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد

عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمش
چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ی ما جمع شده
این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند
لطف بسیار تلنبار شدن هم دارد

نکند منتظر مُردن مایی آقا
این بدی مانع دیدار شدن هم دارد

دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو واذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت صفایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
خراب است و ویران بهایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱۶)

  1. سلام بسیار زیبا هست و انسان می‌تواند خود را پیدا کند در ضمن صدای علی فانی رو به شخصه خیلی دوست دارم پیشنهاد میکنم به متن توجه کنید

  2. سلام. از آقای علی فانی تشکر میکنم بخاطر این کار زیبا و از آقا امام زمان (عج) برای ایشان طلب مغفرت میکنم. امیدوارم همیشه توفیق خدمت به آقا رو داشته باشید. هر وقت صدای شما رو گوش می‌کنم احساس تازگی بهم دست میده 

  3. سلام. از آقای علی فانی تشکر میکنم بخاطر این کار زیبا و از آقا امام زمان (عج) برای ایشان طلب مغفرت میکنم. امیدوارم همیشه توفیق خدمت به آقا رو داشته باشید. هر وقت صدای شما رو گوش می‌کنم احساس تازگی بهم دست میده 

  4. سلام خیلی هم عالی ولی این ترک با صدای آقای امید روشن بین هست نه اقای فانی

  5. عالی بهتر از این نمیشه. 

    خیلی زیبا اجرا کردند، اجرتون باامام زمان(عج) 

  6. اللهم عجل لولیک الفرج

    به نیابت ظهور و تسلای قلب نازنین امام زمان علیه السلام و پیروزی غزه:صلوات

  7. لطفا اسم خواننده رو اصلاح کنید.

    خواننده: امید روشن‌بین

    نه علی فانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">