اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز مداحی جلال زارع همراه اول، ایرانسل و رایتل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز مداحی با صدای جلال زارع برای ایرانسل، همراه اول و رایتلی ها با پخش آنلاین و متن هر صوت پیشواز

کد آوای انتظار مداحی های جلال زارع با پخش آنلاین

کد پیشواز نوحه یا حسین شه بی سر جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69963

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۶۰

کد راینواز رایتل: 4001014

دانلود

مستم از سبوی تو دل دل در آرزوی تو کی
کی شود که بنشینم دمی دمی رو به روی تو
روبرو روبرو دمی روبروی تو

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

تا قدم نهادم من در جهان شدم نوکر

ذکر یا حسین گفته زیر گوش من مادر

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

به چه نام زیباییست نام دلربای تو

به چقدر صفا داره صحن کربلای تو

عاشقم عاشق گنبد طلای تو

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

کد پیشواز نوحه میون خیمه دلم برا تو پرچم میزنم جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69962

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۹

کد راینواز رایتل: 4001013

دانلود

میون خیمه دلم برا تو پرچم می زنم
تا واکنی در دل به سینه محکم میزنم

ای که شفا خاک درت روح القدس در به درت
ای که ملک الموت هم جون میده واسه نوکرت

من و دلی که تنگ زیارته تویی که آقا کارت محبته
من و دلی که با یاد کربلا یه عمریه که وقف هیئته

یا حبیبی نورعینی قال ختم رسل انت منی
ثارالله حسین ابی عبدالله

کد پیشواز نوحه هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابوالفضل جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69961

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۸

کد راینواز رایتل: 4001012

دانلود

هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابوالفضل

ذکرِ سجود نمازم شده کربلا میخوام ابوالفضل

جدایی هم حدی داره آقام کربلا میخوام ابوالفضل

ابوالفضل، کربلاییم کن ابوالفضل، نینواییم کن

نفس نفسم ذکرِ کربلاست کربلا میخوام ابوالفضل

عشقِ من فقط گنبدِ طلاست کربلا میخوام ابوالفضل

قسمتم بکن تا بیام حرم کربلا میخوام ابوالفضل

جون و زندگیم نذرِ روضه هات کربلا میخوام ابوالفضل

ابوالفضل، کربلاییم کن ابوالفضل، نینواییم کن

 

کد پیشواز نوحه کرب و بلا معدن نایاب عشقه جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69960

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۷

کد راینواز رایتل: 4001011

دانلود

کرب و بلا معدن نایاب عشقه

گنبد طلا خورشید و مهتاب عشقه

بالا سر هر تخت شاهی نوشته

فقط حسین شاهه و اربابه عشقه

حسین بده به دلم لیاقت دوباره

تا که بیام کربلا زیارت دوباره

یا ثارالله یا ثارالله لک لبیک

کد پیشواز نوحه از گریه های اصغر دلم داره میگیره جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69959

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۶

کد راینواز رایتل: 4001010

دانلود

از گریه های اصغر دلم داره میگیره

یه قطره آب بیاریین اصغر داره میمیره

حسین غریب ثارالله حسین غریب ثارالله

ای اهل کوفه رحمی این طفل جان ندارد

خواهد که آب گوید اما زبان ندارد

امشب به گهواره تا صبح ناله میزد

امروز به روی دستم دیگر توان ندارد

کد پیشواز نوحه دوباره بوی محرم دوباره بوی خدا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69958

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۵

کد پیشواز رایتل: 4001009

دانلود

دوباره بوی محرم دوباره بوی خدا

دوباره روضۀ ارباب، روضۀ سقا

دوباره هیئت و زنجیر و سینه و لطمه

دوباره بیرق سرخ حسین و بزم عزا

دوباره هروله شور کوچه واکردن

دوباره وعدۀ دیدارمان به کرب و بلا 

وای محرم شد ... وای محرم شد

کتیبه‌ها و سیاهیّ و محتشم خوانی

دوباره ناله و آه و بساط اشک و بکا

دوباره روضۀ تیر و کمان و طفل رباب

کد پیشواز نوحه دلبر دلها ابالفضل جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69957

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۴

کد پیشواز رایتل: 4001008

دانلود

مشکل گشا ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

دلبر دلها ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

ای باوفا ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

دلبر دلها ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

وای این کیه که بوی سبقت از هر چی یله برده

وای پشت حسین به هیبت چشاش گره خورده

چه امیری عجب یلی چه رخ ماه منجلی

وقتی که شمشیر میزنه انگار زنده شد علی

کد پیشواز نوحه یک برگ گل که تاب تیروکمان ندارد جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 69956

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۳

کد پیشواز رایتل: 4001007

دانلود

ای حرمله مکش تیر

یک برگ گل که تاب تیروکمان ندارد

شمشیر اوست آهش فریاد او تلظی

جانش به لب رسیده تاب بیان دارد

منت به من بذارید یه قطره آب بیارید

بر کودکی که دستم یک نیمه جان ندارد

کد پیشواز نوحه ای یادگار زهرا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13109

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۷۰

دانلود

ای یادگار زهرا ای یادگار زهرا

کشته تیغ و خنجر تو شاه بی سپاهی

حسین غریب مادر

لبهای غرق خونت آبی به خود ندیده

قربان کام تشنه ات شهید سربریده

لبیک یا حسین لبیک یا ابالفضل

هیهات من الذله شعار کربلاته

گواهی شعارت سر ز تن جداته

حتی یه جای سالم به روی تن نداری

کد پیشواز نوحه تو هر دلی جا داری ارباب جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13108

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۹

دانلود

منصبی والا داری ارباب

تو هر دلی جا داری ارباب

خیلی خاطرخواه داری ارباب

حرمی زیبا داری ارباب

عاشقی از من دل و دلبری با تو

نوکری از من ولی سروری با تو

این همه نوکر داری هزار ماشاالله

کم نشه سایه ات از سرم ایشالله

حرم حرم حرم حرم

کد پیشواز نوحه ساقیم من که مشکم بیش از جونم عزیزه جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13107

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۸

دانلود

ساقی ام من که مشکم بیش از جونم عزیزه

لبام آب ستیزه سینم غصه خیزه

تا حرف مردو قولشه از این مشک پاره

جای آب هماره آبروم میریزه

الهی هیچ پهلوونی دستش نشه کوتاه

میون هلهله و کف نکشه از دل آه

ای آب وحشیای این صحرا ازت خوردن

حالا به من رسید شدی رفیق نیمه راه

ندیدی بردنت رو من آرزو دارم

کد پیشواز نوحه سقای بی آب یا رب که دیده جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13106

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۷

دانلود

سقای بی آب یا رب که دیده
آبی ندارم جز در دو دیده

تا زنده ام شرمنده ام از روی طفلان

دشمن به شادی بر حال عباس
با جرات آید دنبال عباس
بر باد بیند آمال عباس

آید ز خیمه فریاد و افغان
تا زنده ام شرمنده ام از روی طفلان

کد پیشواز نوحه خونه خرابم آقا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13105

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۶

دانلود

خونه خرابم آقا ویرونه شدم از عشقت
دیونه من نبودم دیونه شدم از عشقت

ارباب من شبهای بین الحرمین
پرچم سرخت یا حسین دیونم کرده

سالار زینب حسین سالار زینب

موهام داره سفید میشه در حسرت کرب و بلا

تا کی دلم رو خوش کنم به عکس گنبد طلا
 

کد پیشواز نوحه کربلا کربلا ما داریم میاییم جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13104

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۵

دانلود

باورم نمیشه میخوام برم کربلا

قراره ببینم شش گوشه ایوون طلا

خدا رو شکر دلا آماده و مبتلاست

بارارو ببندین مقصد ما کربلاست

کربلا کربلا ما داریم میاییم

هر کی توی روضه امشب دلش شکسته

دو تا گنبد طلا منتظرش نشسته

هر کی داره به سر شور حسین بسم الله

هر کی میخواد یه بین الحرمین بسم الله

کربلا کربلا ما داریم میاییم

کد پیشواز نوحه کربلا دیار جنون کربلا دلم شده خون جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13103

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۴

دانلود

کربلا دیار جنون کربلا دلم شده خون

کربلا ازت گله دارم کربلا منو نسوزون

دیدنت لیاقت میخواد همه میگن قسمت میخواد

کربلا نه به همته نه به قسمته

بلکه زیارت قانونش فقط دعوته

این همه فاصله یاد ما هم باش

کد پیشواز نوحه کربلا کربلا قبله عاشقا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13102

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۳

دانلود

کربلا کربلا قبله عاشقا عکس تو روبرومه

کربلا کربلا تویی شهر خدا دیدنت آرزومه

به ولای حسین به صفای حسین

به خدای حسین عاشقی بیقرارم

حرم خدایی داد از این جدایی

کربلا کجایی طاقت دوریتو دیگه ندارم

کربلا کربلا قبله عاشقا عکس تو روبرومه

کربلا کربلا تویی شهر خدا دیدنت آرزومه

کد پیشواز نوحه جون جونم عباس همه وجودم عباس جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13101

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۲

دانلود

جون جونم عباس همه وجودم عباس

تار و پودم عباس بود و نبودم عباس

آهای حرم ندیده بگو یا ابوالفضل

آی درد و غم کشیده بگو یا ابوالفضل

رنج و بلا کشیده بگو یا ابوالفضل

علمدار کربلا دستم به دامنت

ابالفضل باوفا دستم به دامنت

کد پیشواز نوحه ای اصغر شیرین زبون جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13100

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۱

دانلود

ای اصغر شیرین زبون ای نازنین طفل رباب
آتش نزن بر جان من بر روی دستانم بخواب

لای لای ببم لای لای علی
لای لای ببم لای لای علی

گریه نکن آروم بگیر ای کودک بی شیر من
شش ماهه لب تشنه ام ای طفل بی تقصیر من

قحطی آب کربلا غرق ترک لبهای تو
آواره یک جرعه آب شد هر طرف بابای تو

کد پیشواز نوحه باز این دلم هوای کرب و بلاتو کرده جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13099

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۰

دانلود

باز این دلم هوای کرب و بلاتو کرده
 امشب دلم هوای صحن و سرات و کرده
دلم هواتو کرده

امشب میخوام با روضت از بها بگیرم
برات کربلا از امام رضا بگیرم

دل بزن پر سوی دلبر بازم عشق و عاشقی رو
آغاز کن آغاز کن بگو مدد یا ثارالله به سمت کربلا پرواز کن

کد پیشواز نوحه در عزای حسین آسمان سینه زد جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13098

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۵۹

دانلود

در عزای حسین آسمان سینه زد
هم زمین ناله کرد هم زمان سینه زد

یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین

در سما هر کجا بزم غم شد به پا
جبرائیل امین بی امان سینه زد

عرش حق شد سیه پوش از این ماجرا
زین علم هم ملک در جنان سینه زد

کد پیشواز نوحه امان از عطش گلم کرده غش جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 13097

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۵۸

دانلود

بیا به خیمه بیا به خیمه که کودک من نفس بگیره
بیا ابالفضل با مشک آبت علی اصغر داره میمیره

امان از عطش گلم کرده غش عجب کربلایی شده ای خدا

نفس نداره نفس نداره لبش کبوده برابر من
کجایی عباس کجایی عباس نخورده آبی کبوتر من

از این قحط آب دلم شد کباب عجب ماجرایی شده ای خدا

کد پیشواز نوحه مرده بودم زنده شدم با دستای ابوالفضل جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11822

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۲

کد پیشواز رایتل: 40010930

دانلود

مرده بودم زنده شدم با دستای ابوالفضل

شفا گرفتم در شب تاسوعای ابالفضل

سلام ای باوفا سلام صاحب لوا

سلام سقای حرم تک یل کرب و بلا

سلام شاه کرم سلام صاحب علم

شکر خدا زیر پرچم شما نفس میزنم

مادرت میگفت به من هر وقت شدی گرفتار

یه سفره ابوالفضل بنداز برا علمدار

کد پیشواز نوحه مادرت میگفت به من هر وقت شدی گرفتار جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11823

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۳

کد پیشواز رایتل: 40010931

دانلود

مادرم میگفت به من هر وقت شدی گرفتار

یه سفره ابوالفضل بنداز برا علمدار

ای بی دست کربلا دستم بگیر ابوالفضل

گرفتارم مشکل گشا دستم بگیر ابوالفضل

ای باوفا ابوالفضل مشکل گشا ابوالفضل 

ای تک یل پر آوازه ام البنین به تو مینازه

روح حرم در پروازه وقتی کلاه خودت بازه

خدای احساس رو خیمه ها حساس

کد پیشواز نوحه سلام ای باوفا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11824

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۴

کد پیشواز رایتل: 40010932

دانلود

ای تک یل پر آوازه البنین به تو مینازه

روح حرم در پروازه وقتی کلاه خودت بازه

خدای احساس رو خیمه ها حساس

جلوتر از همه خیمه ها خیمه العباس

ای بی دست کربلا دستم بگیر ابوالفضل

گرفتارم مشکل گشا دستم بگیر ابالفضل

ای باوفا ابوالفضل مشکل گشا ابالفضل

کد پیشواز نوحه پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11820

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۰

کد پیشواز رایتل: 40010928

دانلود

پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت

یادته تو حرم تو صحن شاه کرم گرفتی حاجت

سوی کرب و بلا دوباره کاروونا در تب و تابن

همه بیقرارن آروم و قرار ندارن مست و خرابن

قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم

چه شبا با اشک با داغ میدون مشک به صبح رسوندم

کربلا کربلا شهر دل پر بلا 

کد پیشواز نوحه قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11821

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۱

کد پیشواز رایتل: 40010929

دانلود

قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم

چه شبا با اشک با داغ میدون مشک به صبح رسوندم

کربلا کربلا شهر دل پر بلا سلام بر تو

پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت

یادته تو حرم تو صحن شاه کرم گرفتی حاجت

سوی کرب و بلا دوباره کاروونا در تب و تابن

همه بیقرارن آروم و قرار ندارن مست و خرابن

کد پیشواز نوحه نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11817

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۷

کد پیشواز رایتل: 40010925

دانلود

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

نغمه شب و روزم کربلا رو عشقه

میخونم و میسوزم کربلا رو عشقه

کربلا مرکز عشاق الحسینه

جنت عاشقا بین الحرمینه

بیقرار و مستم جامی بده دستم

پای تو نشستم

مست درگه یارم شاه من حسینه

کد پیشواز نوحه عبد درگه یارم شاه من حسینه جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11818

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۸

کد پیشواز رایتل: 40010926

دانلود

عبد درگه یارم شاه من حسینه

در شب غریبی ها شاه من حسینه

اسم تو روی دل دست حق نوشته

زائر قبر تو ای خدا واجب البهشته

طعنه ها شنیدم رنج و غم کشیدم کربلا ندیدم

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

عبد درگه یارم شاه من حسینه

در شب غریبی ها شاه من حسینه

کد پیشواز نوحه بر جمال تو مانده دنیا در تماشا جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11819

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۹

کد پیشواز رایتل: 40010927

دانلود

بر جمال تو مانده دنیا در تماشا

ای که حق تو را خوانده ساقی العطاشا

ساقی لشکر میر عالمینی

ملجا زینب و حیدر و حسینی

مست گلشن یاس غرق شور و احساس

ای خدا انا عبدالعباس

طعنه ها شنیدم رنج و غم کشیدم کربلا ندیدم

نغمه نیاز من ذکر یا ابالفضل

 

کد پیشواز نوحه عمریه آقا از غم عشق تو دلم گرفته جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11814

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۴

کد پیشواز رایتل: 40010922

دانلود

عمریه آقا از غم عشق تو دلم گرفته

به خدا قلبم بهونه صحن و حرم گرفته

آرزو دارم صحن بهشتی تو ببینم ارباب

پایین پای ضریح شش گوشه ات بشینم ارباب

زائر تو خود زهرا حرم تو حرم الله

من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم

کد پیشواز نوحه من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11815

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۵

کد پیشواز رایتل: 40010923

دانلود

من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم

من فقط به عشق حرم تو روضه اومدم

اگه تو نباشی نمیخوام یه لحظه تو دنیا بمونم

الهی که اسم قشنگت دم مرگ نره از زبونم

کد پیشواز نوحه من فقط به عشق کرم توئه که زنده ام جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11816

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۶

کد پیشواز رایتل: 40010924

دانلود

من فقط به عشق کرم توئه که زنده ام

من فقط به عشق حرم توئه که زنده ام

توی حرم تو خودم رو بالاتر ز ابرا می بینم

پای ضریح تو بهشت به والله تو دنیا می بینم

توی خواب و رویا شب و روز خودم رو من اونجا میبینم

سحر شبای جمعه دل دیوونم بیقراره

زائر تو خود زهرا حرم تو حرم الله

کد پیشواز نوحه چشاتون دوباره دریاست کی آورده اسم عباس جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11810

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۰

کد پیشواز رایتل: 40010918

دانلود

چشاتون دوباره دریاست کی آورده اسم عباس

کربلا میخوای نینوا میخوای برو کارت با ابالفضل

گره دلت حل مشکلت چی میخواد یه یا ابالفضل

ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل

کد پیشواز نوحه همه بچه ها به فریاد دیگه هیچ کی آب نمی خواد جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11811

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۱

کد پیشواز رایتل: 40010919

دانلود

همه بچه ها به فریاد دیگه هیچ کی آب نمی خواد

مردم از عطش اما ای پدر من فقط عمومو میخوام

ای عمو بیا سوی خیمه ها که رقیه داده پیغام

کد پیشواز نوحه ابوفاضل جلال زارع قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 11812

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۲

کد پیشواز رایتل: 40010920

دانلود

کد پیشواز نوحه ابوفاضل جلال زارع قطعه شماره 4

کد آوای انتظار همراه اول: 11813

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۳

کد پیشواز رایتل: 40010921

دانلود

کد پیشواز نوحه علم اگر از دست علمدار جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11550

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۱۱۸

کد پیشواز رایتل: 40010938

دانلود

دور سوم خون بجای اشک خورد

تیر دشمن آمد و بر مشک خورد

دور چهارم داشت عزم ترک سر

کرد پیش تیر چشمش را سپر

علم اگر از دست علمدار زمین نمی خورد

دگر کسی به زیر تازیانه ها نمیمرد

وای ازدل حسین

دورپنجم ازعمود آهنین

گشت سرو قامتش نقش زمین

گشت در دور ششم ازتیغ تیز

قطعه قطعه عضو عضوش ریز ریز

علم اگر از دست علمدار زمین نمی خورد

دگر کسی به زیر تازیانه ها نمی مرد

کد پیشواز نوحه وقتی که از علقمه گذشتی جلال زارع

کد آوای انتظار همراه اول: 11549

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۱۱۷

دانلود

وقتی که از علقمه گذشتی

بده علامت کجای دشتی

بگو یه تکبیر  بگو یه تکبیر

خیلی گذشت از وقتی که رفتی

چی شده عباس که برنگشتی

بگو یه تکبیر  بگو یه تکبیر

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">