اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز مداحی سلام آقا که الان روبروتونم حاج حسین خلجی همراه اول و ایرانسل

آهنگ پیشواز مداحی سلام آقا که الان روبروتونم من اینجام و زیارتنامه میخونم با صدای حاج حسین خلجی برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با امکان پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نوحه سلام آقا که الان روبروتونم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26490

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۵۸

دانلود

سلام آقا که الان روبروتونم
من اینجام و زیارت نامه میخونم 

حسین جانم حسین جانم

بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه
قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم حسین جانم

 

کد پیشواز مداحی بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26491

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۵۹

دانلود

بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم حسین جانم

کد پیشواز پناهم باش که غیر از تو پناهی نیست حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26492

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۰

دانلود

پناهم باش که غیر از تو پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

کد پیشواز دوست دارم همه داراییم اینه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26493

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۱

دانلود

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که می بینه

حسین جانم حسین جانم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">