اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز مداحی سلام اربابم امید قلب بی تابم حسین خلجی همراه اول و ایرانسل

کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز مداحی سلام اربابم امید قلب بی‌تابم سلام اربابم دلم گرفته دریابم با صدای حسین خلجی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز سلام اربابم امید قلب بیتابم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17326

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۸

دانلود

سلام اربابم امید قلب بی‌تابم

سلام اربابم دلم گرفته دریابم

سلام اربابم یه شب بیا توی خوابم

 

کد پیشواز السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17327

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۹

دانلود

السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته

السلام علی من الاجابه تحت قبته

السلام علی من دفنه اهل القری

 

پیشواز ایرانسل سلام اربام حسین خلجی

کد پیشواز سلام اربایم همراه اول

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">