اینستاگرام نوحه باران

مداحی وحید شکری برای امام علی صوتی شور طوفانی

دانلود گلچینی از زیباترین مداحی‌های شور طوفانی وحید شکری برای امام علی علیه السلام

مداحی بیس دار وحید شکری برای حضرت علی (ع) مناسب ماشین و سیستم صوتی

مداحی شور طوفانی وحید شکری هستم زیر لوای مرتضی

دانلود

هستم زیر لوای مرتضی در سر دارم هوای مرتضی

از این که خاک پای حیدرم ممنوم از خدای مرتضی

یل هر کارزار صاحب ذوالفقار کرمت بیشمار حیدر مدد

 

 

مداحی شور طوفانی وحید شکری کعبه سیار حیدر کرار یکی

دانلود

کعبه سیار حیدر کرار یکی

قل هوالله احد خدای یکی یار یکی

حضرت جانان سلطان ابالحسن

علی وجه الله یا علی عین الله

نقطه تحت باء بسم الله

علی یا مولا علی یا مولا

تا ابدالدهر علی سر شب قدر علی

فاتح میدان نبرد در احد و بدر علی

مداحی شور طوفانی وحید شکری کعبه سیار زمین سجده گاه نام علی

دانلود

کعبه سیار زمین سجده گاه نام علی

داده خدا عالم رو در اختیار تام علی

ذکر شریفت آقا اصل و رکن اذانه

عین اللهی و عین الله در تو عیانه

تیغ تو روز موعود دست صاحب زمانه

یا مولا حیدر منو کن مال  مالک اشتر

بپذیرم به عنوان غلام قنبر

یا حیدر یا حیدر یا حیدر یا حیدر

مداحی حق با مع علی مع الحق وحید شکری

دانلود

حق با علی و مع الحق

فرمانده و شاه مطلق

فتاح همه میادین در دست علیست بیرق

عمامه اسودش را خاتم به اسد سپارد

بنگر که علی چه غوغا بنموده به رزم خندق

 

مداحی شور طوفانی به نام علی منم غلام علی وحید شکری

دانلود

به نام علی منم غلام علی

اسیر نگاه صید دام علی

به کوری منکرش میگم بشنوه

هوالحق و فقط امام علی

موالی الموالی 

اوج کمالی علی یا مولا

مداحی شور طوفانی خداشناس شود هر که غلام علی است وحید شکری

دانلود

خداشناس شود هر که غلام علی است

تمام ارض و سما به زیر گام علی است

نماز بی حب او چو هیچ قاتل خواند

به مسجدی پا نه در آن کلام علی

به سر هوای علی دلم نوای علی

مسلمان شده ام من به دعای علی

علی امام من است و منم گدای علی

علی یا علی حق مع الحق فاتح خندق علی

رهبر مطلق علی یا علی حی و مماتم علی

مداحی شور جلوه ولا علی شاه بی ریا علی وحید شکری

دانلود

جلوه ولا علی شاه بی ریا علی

شهسوار لافتی مرد با خدا علی

اسدالله غالب یل خیبر شکن

مداحی منم مسلمان نجف وحید شکری شور طوفانی

دانلود

منم مسلمان نجف ریزه خور خوان نجف

منم از تبار قنبرم غلام سلطان نجف

صاحب دنیا علی مالک عقبی علی

ما فقط نوکر و تو فقط آقا علی

مداحی یا علی رهبر و امیر و سردارمه وحید شکری شور طوفانی

دانلود

اسم تو میبرم حتی سردارم

یا علی رهبر و امیر و سردارمه

تو رو از شیر پاک مادرم دارم

که شوق ایوون تو رو به سر دارم

مداحی انا الذی امّی سمتنی حیدر وحید شکری شور طوفانی

دانلود

انا الذی امّی سمتنی حیدر

منم قسیم النار به عرصه محشر

منم همان ساقی حوض کوثر

حیدرم من جلوه یزدانم

حیدرم من مظهر ایمانم

سینه من مخزن الاسراره

حیدرم من معنی قرآنم

مداحی شور طوفانی وحید شکری رحمت الله الواسعه جلوه ای از پرودگار

دانلود

رحمت الله الواسعه جلوه ای از پرودگار

آمده میدان نبرد دشمنان گویند الفرار

علی آمده با نشان تیغ صیقلی آمده

مقتدای کل مسلمین جهان جانشین مصطفی علی آمده

مداحی شور طوفانی وحید شکری شاه و رهبر عادل من علی

دانلود

شاه و رهبر عادل من علی

کل هستی و حاصل من علی

اسم علی عبادت هر شبم

ذکر آرامش دل من

وجه الله نورالله سیف الله

مداحی شور طوفانی سکان عالم را به کف داری علی علی مولا وحید شکری

دانلود

سکان عالم را به کف داری علی علی مولا

بر انبیا حتی شرف داری علی علی مولا

در عرش و بر افلاکیان مولا حکومت می کنی

فرمانروایی در نجف داری علی علی مولا

مداحی شور طوفانی وحید شکری بنام حضرت علی حق علی

دانلود

بنام حضرت علی حق علی 

حیدر صفدر رهبر علی حق علی

مداحی شور طوفانی وحید شکری قدرت مطلق دادار حیدر

دانلود

قدرت مطلق دادار حیدر

فرمانروایی بر عالم داری

جانان علی قرآن علی

ایمان علی میزان علی

مداحی شور طوفانی سخنگذار منبر سلونی علی یا علی وحید شکری

دانلود

مداحی شور طوفانی شرابم طهورا به جام علی وحید شکری

دانلود

مداحی شور وحید شکری دست علی روح الا‍‌ٔمین

دانلود

مداحی شور به نام عالی اعلا علی مولا وحید شکری

دانلود

مداحی شور وحید شکری جولان می دهد چون شیر ژیان

دانلود

مداحی شور قوّ علی خدمتک جوارحی وحید شکری

دانلود

مداحی شور طوفانی به نام قدرت علی وحید شکری

دانلود

مداحی شور زیر ایوون نجف غرق تحیّر وحید شکری

دانلود

مداحی شور صفدر و نام آور علی علی علی وحید شکری

دانلود

مداحی السلام علی الحیدر جبل الوقار وحید شکری شور طوفانی

دانلود

مداحی سکان عالمو به کف داره وحید شکری شور طوفانی

دانلود

سکان عالمو به کف داره

شیر نر حیدر کراره

مداحی فرمانده کل قوا علی علی وحید شکری شور طوفانی

دانلود

مداحی شاه افلاک علی وحید شکری

دانلود

شاه افلاک علی ، پدر خاک علی

نور مطلق علی ، حق و والحق علی

مداحی شور وحید شکری عجب اندر عجبا از غضب شیر خدا

دانلود

مداحی شور وحید شکری کی می تونه غیر علی کار خدایی کنه

دانلود

کی می تونه غیر علی کار خدایی کنه

توی نماز وقت رکوع گره گشایی کنه

مداحی قاتل الحرب صوت تکبیر علی وحید شکری شور طوفانی

دانلود

قاتل الحرب صوت تکبیر علی

ملک الموته برق شمشیر علی

تا که می بنده شال زرد به سرش

می شود میدان تحت تسخیر علی

 

شور طوفانی حضرت علی وحید شکری

مداحی وحید شکری برای امام علی صوتی

وحید شکری علی جان جهانی

دانلود مداحی وحید شکری علی ولی الله

متن مداحی شور امام علی وحید شکری

وحید شکری رجز امام علی
 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">