اینستاگرام نوحه باران

دانلود مداحی اولین بار مگه یادم میره که نگام به پرچم تو افتاد مجید بنی فاطمه

دانلود نوحه اولین بار مگه یادم میره که نگام به پرچم تو افتاد با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه - شب دوم محرم 1400

 

سید مجید بنی فاطمه - مداحی اولین بار مگه یادم میره - شب دوم محرم 1400

اولین بار مگه یادم میره که نگام به پرچم تو افتاد

مادرم اسمتو خوند تو گوشم پدرم سینه زدن یادم داد

دانلود

متن نوحه اولین بار مگه یادم میره

اولین بار مگه یادم میره که نگام به پرچم تو افتاد

مادرم اسمتو خوند تو گوشم پدرم سینه زدن یادم داد

عمریه فکر روز و شب من شده تو چیزی نمی خوام

از تو به غیر از خود تو چیزی نمیخوام

من تو رو دارم چه جوری دلم مردد شه

من تو رو دارم همه دنیا هم با من بد شه

من تو رو دارم 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">