اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

دانلود مداحی استودیویی عشق من از ازل حسین محمدحسین حدادیان

دانلود صوتی ریمیکیس و نسخه استودیویی مداحی عشق من از ازل حسین بارون نم نم بود پر قنداقم پر پرچم بود با صدای محمدحسین حدادیان

 

مداحی استودیویی عشق من از ازل حسین محمدحسین حدادیان

عشق من از ازل حسین

بارون نم نم بود پر قنداقم پر پرچم بود

من اولین بار که اومدم هیئت محرم بود

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه عشق من از ازل حسین

عشق من از ازل حسین

بارون نم نم بود پر قنداقم پر پرچم بود

من اولین بار که اومدم هیئت محرم بود

به همین حسین حسین قسم میای

با ابوالفضل دم آخرم میای

باورم اینه که به سمت تو

یه قدم بیام تو  یه قدم بیام تو صد قدم میای

عشق من از ازل حسین و سلام علی الحسین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">