اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی استودیویی هل من ناصر از تو لبیک از من محمدحسین حدادیان

دانلود صوتی مداحی استودیویی هل من ناصر از تو لبیک از من با صدای محمد حسین حدادیان + متن نوحه و نماهنگ تصویری

 

مداحی هل من ناصر از تو لبیک از من محمدحسین حدادیان

هل من ناصر از تو لبیک از من

مثل تو طوفان زد به قلب دشمن ابن الحسن

داره میکشونه سمت تو منو شوقا لِأبی

میشنوم صدای بابام حسن شوقا لابی

فاطمه سینه زن و کرب و بلا گریه کن

روضه داره میرسه به الشمر جالس

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه هل من ناصر از تو لبیک از من

هل من ناصر از تو لبیک از من

مثل تو طوفان زد به قلب دشمن ابن الحسن

داره میکشونه سمت تو منو شوقا لِأبی

میشنوم صدای بابام حسن شوقا لابی

فاطمه سینه زن و کرب و بلا گریه کن

روضه داره میرسه به الشمر جالس

وای وای وای وای وای

خیمه ها غرق آه و زاریه

رسیده وقت علمداری ابن الحسن

نکنه دیر برسم به قتلگاه

موندی بی پناه

داره بی سوار سمت خیمه گاه میره ذوالجناج

من که نمردم هنوز رقیه گریه نکن

روضه داره میرسه به الشمر جالس

وای وای وای وای وای وای

بسم الله و فی سبیل الله

شد بی دست کربلا عبدالله

ابن الحسن ابن الحسن

و سیعلم الذین الظلموا میخونه عمو 

تن هر دومون به زیر مرکبا می‌مونه عمو

میخواد رو سینه ات بیاد راهشو وا می‌کنه

شمر با چکمه اش منو از تو جدا می‌کنه

وای وای وای وای وای وای

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">