اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی استودیویی بالام ای وای علی لای لای با صدای محمدحسین حدادیان

دانلود صوت کامل مداحی استودیویی بالام ای وای علی لای لای با صدای محمدحسین حدادیان + نماهنگ تصویری و متن کامل نوحه

مداحی کبود برگ گلم بخواب عزیز دلم محمدحسین حدادیان

کبود برگ گلم بخواب عزیز دلم

ستاره سحرم کنارتم پسرم

نزدیک نزدیک نیزه تو راه میرم

میسوزم وقتی که روضه برات میگیرم

به نیزه دار میگم بزار عزیزمو بغل کنم فقط یه بار

بالام ای وای بالام ای وای

آغلارام نیزه دیننر سنه قربان

بالام ای وای ، علی لای لای

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه بالام ای وای

کبود برگ گلم بخواب عزیز دلم

ستاره سحرم کنارتم پسرم

نزدیک نزدیک نیزه تو راه میرم

میسوزم وقتی که روضه برات میگیرم

به نیزه دار میگم بزار عزیزمو بغل کنم فقط یه بار

بالام ای وای بالام ای وای

آغلارام نیزه دیننر سنه قربان

بالام ای وای علی لای لای

شروع غائله بود صدای هلهله بود

دیدم سه شعبه رو که تو دست حرمله بود

وای از نبش قبرت رباب نمیدید ای کاش

پیش چشمای من سرت رو کند با دستاش

منو ببخش فقط علی نشد مراقبت کنم ازت علی

بالام ای وای علی لای لای

شهید کرببلا قرار بعدی ما

میون مجلس می کنار تشت طلا

سهم من از دنیا فقط پریشونی شد

لب های کوچیکت با خیزرون خونی شد

ببین کجا تو ازدحام زن یزید آورده رو سری برات

بالام ای وای علی لای لای

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. ایام محرم را به همه ی مسلمانان جهان تسلیت میگویم؛ اجرتون با امام حسین(ع) انشاءاللّٰه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">