اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی لالا لالا علی اکبر من اربا اربا علی اکبر من محمدحسین حدادیان

دانلود صوتی مداحی استودیویی لالا لالا علی اکبر من اربا اربا علی اکبر من با صدای محمدحسین حدادیان

مداحی لالا علی اکبر من محمدحسین حدادیان

ببین داره میخنده به اشکم لشکر کوفه

جوونم روی دستم مقطع بالسیوف

خمیده خمیده رسیدم به تو

شکستم شکستم دم جسم تو

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه لا لا علی اکبر

ببین داره میخنده به اشکم لشکر کوفه

جوونم روی دستم مقطع بالسیوف

خمیده خمیده رسیدم به تو

شکستم شکستم دم جسم تو

عزیزم عزیزم شبیه تنت بریده بریده میگم اسم تو

دونه دونه زخماتو بستم

حالا یاد اون لحظه هستم

انگار که قنداقت رو دادن به دستم

لالا لالا علی اکبر من

اربا اربا علی اکبر من

علی رو خاک صحرا یاد ابوتراب کردم

محاسن سفیدمو با خون سرت خضاب کردم

تا دیدم که نیزه به پهلوت زدند

صدا زدند که کجایی مادرم

بمیرم برای دل خواهرت

زخم پهلوی تو یه رازه

شد داغ فاطمه تازه

انا لله شد وقت تشییع جنازه

لالا لالا علی اکبر من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۶)

  1. Thanks for sһaring your thoughts on دانلود مداحی استودیویی و
    نوحه دیجیتال برای ماشین. Regards

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">