اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف نماهنگ محرم

مداحی استودیویی یک طرف بابا پریشان با صدای حاج محمود کریمی

دانلود صوت کامل مداحی استودیویی یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان یک طرف بابا پریشان، عمه ها مویه کنان با صدای حاج محمود کریمی 

مداحی یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان محمود کریمی

یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان

یک طرف بابا پریشان، عمه ها مویه کنان

ای ماه تابان من جان جانان من

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه بابا پریشان

یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان

یک طرف بابا پریشان، عمه ها مویه کنان

ای ماه تابان من جان جانان من

یوسف زهرا با نبودنت ز نور این دیده گریان من

ای پسرم خون جگرم که رفتن تو زد آتش به جان من

ای ماه شبهای تار من خورشید روزگارم

علاج تشنگیم را به جدم میسپارم

یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان

یک طرف بابا پریشان، عمه ها مویه کنان

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۴)

  1. همون اول سه نقطه رو بزنید اما اگه گوش هم دادید اشکال نداره برید بیرون دوباره بیاید سه نقطه رو بزنید و بارگیری کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">