اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز حاج حسین خلجی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز (آوای انتظار) مداحی با صدای حاج حسین خلجی برای سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین

کد پیشواز مداحی خوابم نمی بره تا ندم آقا بهت سلام حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 93327

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۶۷۳

دانلود

خوابم نمی‌بره تا ندم آقا بهت سلام

روزام نمیگذره تا ندم آقا بهت سلام

کد پیشواز مداحی سلام به تو دوای دردم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 93328

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۶۷۴

دانلود

سلام به تو دوای دردم

سلام بذار دورت بگردم

سلام که من هواتو کردم

سلام به عطر سیب و یاست

سلام میکنم التماست

کد پیشواز گشتم همه دنیا رو مثل تو ندیدم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 93324

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۶۷۱

دانلود

گشتم همه دنیا رو مثل تو ندیدم

دست منو خوندی ولی رسوا نکردی

من از خودم خستم و تو خسته نمیشی

گم میشم اما باز دنبالم میگردی

 

کد پیشواز گره دارم ولی دلگرم هستم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 93325

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۶۹۶

دانلود

گره دارم ولی دلگرم هستم

توسل ها از یادت نمیره

به ما از بچگی گفتن ابالفضل

شاید بی دسته اما دستگیره

نگاتو از دلم نگیر صبرم کمه

اسم منو قلم نگیر صبرم کمه

کد پیشواز حضرت عباس حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 93326

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۶۷۲

دانلود

سقا زان شدی تا باب الحوائجت کنند

من نوکری کنم و تو باب الحوائجی

کد پیشواز ای کشته دور از وطن دور از وطن جا موندم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 28168

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۴۴۲

دانلود

ای کشته دور از وطن دور از وطن جا موندم
دور از وطن جا موندم دور از وطن جا موندم

ای تشنه صد پاره تن ، ای بی کفن جا موندم
ای بی کفن جاموندم ، ای بی کفن جا موندم

گناه این دل من چیه که جوری شده
همه میان حرمو کار من فقط صبوری شده

کد پیشواز سقای دشت کربلا ای با وفا جا موندم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26929

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۴۴۴

دانلود

سقای دشت کربلا ای با وفا جا موندم ، ای با وفا جا موندم
سردار دست از تن جدا ای با وفا جا موندم ، ای با وفا جا موندم

کد پیشواز کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 28169

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۵۴۸

دانلود

کد پیشواز تو شهر غم تنها موندم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 28167

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۴۴۱

دانلود

توو شهر غم تنها موندم دوباره تنها موندم
همه رفیقام رفتن منم که باز جا موندم

ای کشته ی دور از وطن دور از وطن جا موندم
دور از وطن جا موندم دور از وطن جا موندم

کد پیشواز تو شهر غم تنها موندم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26930

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۴۴۵

دانلود

منم باید برم به مدد امام رضا پیاده از نجف تا به دیار عاشقا
به وعده گاه عشق تا برسم به کربلا

کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها باز از دوری تو افتاده به کارم گله ها
باز هم در به در شب شدم ای نور سلام باز هم زائرتم نیستم از دور سلام

کد پیشواز گناه این دل من چیه که جوری شده حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26928

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۴۴۳

دانلود

گناه این دل من چیه که جوری شده
همه میان حرمو کار من فقط صبوری شده

منم باید برم به مدد امام رضا پیاده از نجف تا به دیار عاشقا
به وعده گاه عشق تا برسم به کربلا

کد پیشواز همه چیم حرم حرم حرم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26504

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۷۲

دانلود

همه چیم حرم حرم حرم

زندگیم حرم حرم حرم حرم

آرزوم حرم حرم حرم حرم

روبروم حرم حرم حرم حرم

کد پیشواز منو از خودم بگیر خودتو ازم نگیر حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26503

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۷۱

دانلود

منو از خودم بگیر خودتو ازم نگیر

آخه من بدجوری آقا به تو وابسته شدم

دلمو جلا بده باز یه کربلا بده

به خدا من از همه غیر خودت خسته شدم

کد پیشواز منم و هوای تو حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26502

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۷۰

دانلود

منم و هوای تو هوای قشنگ ترین دقیقه ها

منم و هوای تو هوای نفس زدن تو کربلا

منم و هوای تو هوای نگاه گنبد طلا

کد پیشواز حرم حرم نمیره فکرش از سرم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26500

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۸

دانلود

حرم حرم نمیره فکرش از سرم

میخوام برم به حق اشک مادرم

عذابم نکن جوابم نکن

کد پیشواز اسمتو نگیر از صدای من حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26499

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۷

دانلود

اسمتو نگیر از صدای من

من برای تو ، تو برای من

توی قلب من کربلای تو

توی دست تو کربلای من

من محاله بی تو باشم

لحظه ای ازت جدا شم

چقده خدا کریمه که حسین تو زندگیمه

کد پیشواز عاشق تو بیقراره کربلا کربلا کربلا حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26501

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۹

دانلود

عاشق تو بیقراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

 

کد پیشواز سلام زیارت عاشورا حاج حسین خلجی - السلام علیک یا اباعبدالله

کد آوای انتظار همراه اول: 26497

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۵

دانلود

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللّهُ اخِرَالْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

کد پیشواز سلام زیارت عاشورا حاج حسین خلجی - السلام علی الحسین

کد آوای انتظار همراه اول: 26498

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۶

دانلود

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

کد پیشواز به تو سلام میدم درمون دردامی حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26494

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۲

دانلود

به تو سلام میدم درمون دردامی

به تو سلام میدم تویی که آقامی

به تو سلام میدم همیشه باهامی

به تو سلام میدم بغض دلم وا شه

به تو سلام میدم میدونم این جاشه

کد پیشواز به تو سلام میدم بغض دلم وا شه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26495

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۳

دانلود

به تو سلام میدم بغض دلم وا شه

به تو سلام میدم میدونم این جاشه

به تو سلام میدم جواب نده باشه

جواب نده باشه، جواب نده باشه

تکلیفم و روشن کن یه کاری واسه من کن

پس کی به گدات میگی از کربلا دیدن کن

کد پیشواز من کرب و بلا میخوام ایوون طلا میخوام حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26496

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۴

دانلود

ای آقام، ای آقام، ای آقام

من کرب و بلا میخوام ایوون طلا میخوام

من کرببلا میخوام

کد پیشواز سلام آقا که الان روبروتونم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26490

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۵۸

دانلود

سلام آقا که الان روبروتونم
من اینجام و زیارت نامه میخونم 

حسین جانم حسین جانم

بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه
قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم حسین جانم

کد پیشواز بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26491

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۰

دانلود

بذار سایه‌ات همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم حسین جانم

کد پیشواز پناهم باش که غیر از تو پناهی نیست حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26492

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۰

دانلود

پناهم باش که غیر از تو پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

کد پیشواز دوست دارم همه داراییم اینه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 26493

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۲۳۶۱

دانلود

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که می بینه

حسین جانم حسین جانم

کد پیشواز مداحی سلام همه‌ زندگیم سلام امام حسین حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 18162

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۴۳۴

دانلود

سلام همه زندگیم سلام امام حسین من

سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن

السلام علی الحسین نوکرت بگیر تو بغل حسین

میدونم بدم ولی میدونی تو رو دوست دارم حداقل حسین

آقا هر کاری بگی می کنم با خیال تو زندگی می کنم

واسه من همیشه بزرگی کن گاهی وقتا که بچگی می کنم

کد پیشواز السلام علی الحسین نوکرت رو بگیر تو بغل حسین حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 18163

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۴۳۵

دانلود

السلام علی الحسین نوکرت رو بگیر تو بغل حسین

میدونم بدم ولی میدونی تو رو دوست دارم حداقل حسین

آقا هر کاری بگی می کنم با خیال تو زندگی می کنم

واسه من همیشه بزرگی کن گاهی وقتا که بچگی می کنم

حسین حسین حسین حسین تو زندگیمی حسین

کد پیشواز سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 18164

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۴۳۶

دانلود

سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام
سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام
من دلم به شما خوشه به یه دوستی که داره وفا خوشه

به یه مشهد و به نجف خوشه به زیارت کرب و بلا خوشه آقا
عشق پای علم باشم همیشه سر خان کرم باشم
نه سه روز یه سال توی راهتم تا که اربعین و تو حرم باشم آقا

کد پیشواز من دلم به شما خوشه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 18165

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۴۳۷

دانلود

من دلم به شما خوشه به یه دوستی که داره وفا خوشه

به یه مشهد و به نجف خوشه به زیارت کرب و بلا خوشه آقا

عشق پای علم باشم همیشه سر خان کرم باشم

نه سه روز یه سال توی راهتم تا که اربعین و تو حرم باشم آقا

کد پیشواز خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17333

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۵

دانلود

خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه

هیچ کی ناامید نباشه به حسین می بخشه

وعده دادن به وفاشه به حسین میبخشه

خدا هر چی رو سیاهُ به حسین می بخشه

من افتاده به چاهُ به حسین میبخشه

بنده های بی پناهُ به حسین می بخشه

کد پیشواز خدا هر چی رو سیاهُ به حسین می بخشه حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17334

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۶

دانلود

خدا هر چی رو سیاهُ به حسین می بخشه

من افتاده به چاهُ به حسین میبخشه

بنده های بی پناهُ به حسین می بخشه

بذار بگم با زبون ساده

همین حسین حسینم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده 

کد پیشواز بذار بگم با زبون ساده حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17335

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۷

دانلود

بذار بگم با زبون ساده

همین حسین حسینم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده

اگر گناه من زیاده خدا به من حسینُ داده

کد پیشواز دامن آلوده‌ و بار گناه آورده ام حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17330

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۲

دانلود

دامن آلوده و بار گناه آورده ام

گر چه آهی در بساطم نیست آه آورده ام

کد پیشواز بر امام مهربان خود پناه آورده ام حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17331

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۳

دانلود

خسته راهم غرق گناهم دامن آلوده و روی سیاه آورده ام

بده پناهم بر امام مهربان خود پناه آورده ام

بر امام مهربان خود پناه آورده ام

کد پیشواز من ایستادم زیارت نامه میخونم حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17332

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۴

دانلود

سلام آقا نگاه کن خیس بارونم

من ایستادم زیارت نامه میخونم آقا جونم آقا جونم

کد پیشواز جانم زینب عشق تو دین و ایمانم زینب حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17328

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۰

دانلود

جانم زینب عشق تو دین و ایمانم زینب

جانم زینب سوره صبر قرآنم زینب

جانم زینب عبد توام که انسانم زینب

کد پیشواز جانم زینب جانم زینب حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17329

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۵۱

دانلود

جانم زینب جانم زینب

عبد توام که انسانم زینب

قلندرانه و مستانه وار میخوانم

کد پیشواز سلام اربابم امید قلب بیتابم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17326

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۸

دانلود

سلام اربابم امید قلب بی‌تابم

سلام اربابم دلم گرفته دریابم

سلام اربابم یه شب بیا توی خوابم

کد پیشواز السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17327

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۹

دانلود

السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته

السلام علی من الاجابه تحت قبته

السلام علی من دفنه اهل القری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">