اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

مداحی از اون نگاهش نمیشه دل کند کربلایی جواد مقدم

دانلود صوت کامل مداحی  از اون نگاهش نمیشه دل کند دلم میمونه وقتی که آروم میزنه لبخند با صدای کربلایی جواد مقدم شب هشتم محرم 84

مداحی از اون نگاهش نمیشه دل کند جواد مقدم

از اون نگاهش نمیشه دل کند

دلم میمونه وقتی که آروم میزنه لبخند

دود کنید اسفند قد بلند و موی کمند و

باباش که میبینه میفته یاد جدش

وقتی سوارست یا که پیادست

میشناسنش از اون دورا بلند قدش

نگید چرا شدم هراسون بچه بزرگ نکردم آسون

دانلود

متن نوحه از اون نگاهش نمیشه دل کند

 از اون نگاهش نمیشه دل کند

دلم میمونه وقتی که آروم میزنه لبخند

دود کنید اسفند

قد بلند و موی کمند و

باباش که میبینه میفته یاد جدش

وقتی سوارست یا که پیادست

میشناسنش از اون دورا بلند قدش

نگید چرا شدم هراسون

بچه بزرگ نکردم آسون

عزیز بابا باشی سلامت

تو این جوونا فقط تو داری چند تا علامت

باشی سلامت

یه خال گونه قد نمونه

فقط تو با عموت میشی شونه به شونه

فدات شه بابا میدونی حالا

عشق تو بابا رو به صحرا میکشونه

اکبر و گرگای بیابون

لیلا و خاکستر مجنون

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">