اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

مداحی بلند شو علمدار علم رو بلند کن سید رضا نریمانی

دانلود صوت کامل نوحه زیبا و سوزناک بلند شو علمدار علم رو بلند کن بازم پرچم حرم رو بلند کن با صدای سیدرضا نریمانی

دانلود صوت مداحی بلند شو علمدار علم رو بلند کن سیدرضا نریمانی برای حاج قاسم سلیمانی

بلند شو علمدار علم رو بلند کن 

بازم پرچم این حرم رو بلند کن

واسه بچه هایی که چشم انتظارن

میخوان مثل من سر رو شونت بزارن

صداتو بلند کن بفهمم که هستی

هنوز زنده ای و چشاتو نبستی

دانلود فایل صوتی mp3

مداحی بلند شو علمدار علم رو بلند کن سیدرضا نریمانی  شب تاسوعا محرم 96

بلند شو علمدار علم رو بلند کن 

بازم پرچم حرم رو بلند کن

واسه بچه های که چشم انتظارن

میخوان مثل من سر رو شونت بزارن

دانلود فایل صوتی mp3

متن نوحه بلند شو علمدار نریمانی برای حاج قاسم

بلند شو علمدار علم رو بلند کن 

بازم پرچم این حرم رو بلند کن

واسه بچه هایی که چشم انتظارن

میخوان مثل من سر رو شونت بزارن

صداتو بلند کن بفهمم که هستی

هنوز زنده ای و چشاتو نبستی

واسه اون نگاهی که مونده به راهت

امیدوار الان دم خیمه گاهت

بلند شور علمدار علم رو بلند کن

بازم پرچم این حرم رو بلند کن

واسم تکیه گاهی بهت تکیه کردم

تو از خیمه رفتی چقدر گریه کردم

بلند شو علمدار به این آه جانسوز

به کوری چشم اونایی که امروز

میخوان زینبم رو بدن زجر و آزار

توی شام و کوفه توی کوچه بازار

-----------

متن نوحه بلند شو علمدار رضا نریمانی

بلند شو علمدار علم رو بلند کن 

بازم پرچم حرم رو بلند کن

واسه بچه های که چشم انتظارن

میخوان مثل من سر رو شونت بزارن

واسم تکیه گاهی به تو تکیه کردم 

تو از خیمه رفتی چقدر گریه کردم

نبینم که داری به هق هق میفتی 

به من تا به امروز برادر نگفتی

یه دل سیر به من بگو برادر

میخوام صدات بپیچه تو گوش لشکر

شاید فقط زینب کنه گلایه 

بگه چرا بهش نگفتی حواهر

ای نور عین داداش کوچیکه حسین 

شهید مقطوع الیدین

ای با وفا سقای دشت کربلا. سقای دشت کربلا

بلند شو علمدار به این آه جانسوز

به کوری چشم اونایی که امروز توی فکر خلخال

به فکر کنیزن میخوان آبروی حسینوُ بریزن

میخوان زینبمو بدن زجر و آزار

توی شام و کوفه توی کوچه بازار

تو جمع یه عده زنای یهودی

تو بزم شرابی که میرن به زودی

زینب الان دلشوره داره عباس

حق داره که طاقت نیاره عباس

گفتم بهش میبرنت اسارت

بهم میگفت مگه میزاره عباس

برادرم پاشو پناه خواهرم؛ تورو به خیمه میبرم

داداش داداش شده کولت کنم اخا میبرمت

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">