اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی استودیویی محاسن تو غرق خونه چجوری کشتنت بمونه محمدحسین پویانفر

دانلود صوت کامل مداحی استودیویی محاسن تو غرق خونه چجوری کشتنت بمونه با صدای کربلایی محمدحسین پویانفر + نماهنگ تصویری و متن کامل اشعار نوحه

مداحی مظلوم من محمد حسین پویانفر

محاسن تو غرق خونه چجوری کشتنت بمونه

میگن امام رضا میدونه آب ندادنت بمونه

روضه پیرهنت بمونه غارت شد تنت بمونه

میخونه خواهرت نشناختمت به جان مادرت نشناختمت

چی اومده سرت نشناختمت

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من

دانلود صوتی mp3

 

متن نوحه

محاسن تو غرق خونه چجوری کشتنت بمونه

میگن امام رضا میدونه آب ندادنت بمونه

روضه پیرهنت بمونه غارت شد تنت بمونه

میخونه خواهرت نشناختمت به جان مادرت نشناختمت

چی اومده سرت نشناختمت

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من

آخرش انگشتر رو بردن

تن رو گذاشتن سر رو بردن

سر علی اکبر رو بردن

کتک زدن رقیه جان رو

ببین نگاه نگران رو

خدا نبخشه ساربان رو

کشته ی کربلا نشناختمت

بی سر و بی رگا نشناختمت

به زیر نیزه ها نشناختمت

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من

جنگ رو به خیمه ها کشوندن

خیمه زینب رو سوزوندن

فاتحه حرم رو خوندن

از این حرم یه عده زن موند

از تو فقط یه پاره تن موند

تن تو بی غسل و کفن موند

مقطعه تنت نشناختمت

چجوری کشتنت نشناختمت

گمشده پیرهنت نشناختمت

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">