اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی مولا به خدا تو دلیل بودن منی حاج محمود کریمی نوحه برای حضرت علی (ع)

دانلود نوحه مولا به خدا تو دلیل بودن منی مولا به خدا بال پَر گشودن منی محمود کریمی

ویژه شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

حاج محمود کریمی دانلود مداحی برای شهادت حضرت علی (ع) نوحه مولا به خدا تو دلیل بودن منی

 

متن نوحه

من جان و دلم با تو ساکن بهشته

من آب و گِلَم با ولایت سرشته

مولا به خدا تو دلیل بودن منی

مولا به خدا بال پَر گشودن منی

تویی آیینه خدا حیدر من شوق غلامی قنبر

من تشنه تو ساقی کوثر

از روز ازل تو به مؤمنین امیری

امشب اومدم تا تو دستم و بگیری

سِرِ ازلی نور منجلی علی علی

سر ازلی حزم دلی علی علی

دلیل نعماتِ خدایی ملکوت صفات خدایی

راز آیات خدایی

 

جان رمضان خودِ صوم و سلامی

تو راز فرج تو حقیقت قیامی

من منتظرم برا مهدی سینه میزنم

اینه بیعت مَن لَکَ لبیک به امام زمان مُتَمَسِک

با دعای کُلِّ ولیِک الحُجَةِ ابن الحَسَنم

 

امشب تا سحر رو لبم شهادتینه

ذکر شب قدر یا حسین و یا حسینه

من حیدری ام دل من کبوترِ حسین

دلم عاشق زاده ی زهراست دلداده ی حضرت عباس

قلبم که حرم مولاست شده وقف محضر حسین

---

حاج محمود کریمی دانلود مداحی برای حضرت علی علیه السلام

فایل صوتی mp3

DOWNLOAD

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">