اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز ایل و تبارم هر چی که دارم حسین شریفی همراه اول

کد آهنگ پیشواز نوحه ایل و تبارم هر چی که دارم دارو ندارم فدات حسین با صدای حسین شریفی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن نوحه

سنسیز اوللم اینان اینان سن سیز دنیا یالان یالان  ،  ای دنیادن من قالان اولورم سن سیز

کد پیشواز نوحه ایل و تبارم هر چی که دارم دارو ندارم فدات حسین - حسین شریفی - همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 68945

دانلود

ایل و تبارم هر چی که دارم دارو ندارم فدات حسین

معنی دنیا خوشگل زهرا جوونیم آقا فدات حسین

سنسیز اوللم اینان اینان سن سیز دنیا یالان یالان

ای دنیادن من قالان اولورم سن سیز

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">